کد خبر: ۴۴۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۹ - ۲۴ آذر ۱۳۹۳ - 2014December 15
شفاآنلاین-سعید حسنی‌پور، قهرمان رشته کاراته مسابقات آسیایی اینچئون طی مراسمی با قدردانی از حمایت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ورزش قهرمانی و همگانی، مدال طلای خود را به دکتر نوربخش اهدا کرد. مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی نیز با تقدیر از افتخار آفرینی این همکار ورزشکار و مدال آور سازمان، مدال طلای مسابقات آسیائی اینچئون را به شهدای تأمین اجتماعی به عنوان قهرمانان واقعی این مرز و بوم تقدیم کرد.
به گزارش شفا آنلاین،قهرمان رشته کاراته مسابقات آسیایی اینچئون از توجه و حمایت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی از ورزش همگانی قدردانی کرد و تقدیم مدال طلای مسابقات آسیایی به 57 شهید سازمان را اقدامی ارزشمند و پسندیده دانست.

سعید حسنی‌پور با بیان اینکه حمایت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و مدیران تأمین اجتماعی استان گیلان نقش بسزایی در کسب این موفقیت داشته است، گفت: پس از کسب مدال طلای مسابقات اینچئون، برای قدردانی از حمایت‌های مدیران سازمان، مدال را به دکتر نوربخش تقدیم کردم و ایشان نیز مدال را به 57 شهید سازمان تقدیم کردند تا همه کارکنان و مدیران سازمان تأمین اجتماعی پیروان راه شهدا باشند و آن عزیزان را سرمشق و الگوی خود قرار دهند.

وی اظهار امیدواری کرد که ورزش همگانی در بین بیمه شدگان و کارکنان تأمین اجتماعی گسترش یابد و شاهد تداوم حمایت مدیران سازمان تأمین اجتماعی از فعالیت‌های ورزشی باشیم.

حسنی‌پور با بیان اینکه از حدود یک سال پیش در شعبه تأمین اجتماعی کوچصفهان در استان گیلان مشغول به کار شده است، افزود: پس از اشتغال در سازمان شرایط روحی بسیار خوبی دارم و علاوه بر پیروزی در مسابقات آسیایی اینچئون، پیشرفت تحصیلی خوبی هم داشته‌ام و فکر می‌کنم که اشتغال در سازمان تأمین اجتماعی در کسب این موفقیت‌ها تأثیر داشته است.

قهرمان رشته کاراته مسابقات آسیایی اینچئون همچنین از زحمات و حمایت‌های شهرام هروی، مربی خود و مشاور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی در حوزه ورزش تشکر کرد و گفت: آقای هروی نیز برای توسعه ورزش همگانی فعالیت و تلاش زیادی انجام می‌دهد و امیدوارم مدیران سازمان تأمین اجتماعی از تلاشهای او حمایت کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: