کد خبر: ۴۲۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱:۳۰ - ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 29
شفا آنلاين-مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان با بیان اینکه کمیته ویژه پیگیری مرگ معلم بروجردی، روی حادثه قتل وی مطالعات دقیقی داشته است گفت: یکی از اقدامات این کمیته لغو ابلاغ سه تن از عوامل اجرایی آموزشگاه حافظی شهرستان بروجرد بوده است.

به گزارش شفا آنلاين،گودرز کریمی‌فر با اشاره به حادثه دلخراشی که طی آن معلمی به نام محسن خشخاشی، به دست دانش‌آموزش در شهرستان بروجرد کشته شد، گفت: کمیته ویژه پیگیری حادثه شهرستان بروجرد روی این قضیه مطالعات دقیقی داشته است که باز هم ادامه دارد.

وی لغو ابلاغ مدیر و دو معاون آموزشگاه حافظی شهرستان بروجرد را یکی از اقدامات این کمیته ذکر کرد و گفت: مدیران باید به حوادث و رویدادهایی که در محیط کارشان اتفاق می‌افتد، احساس مسئولیت کنند.

دانش آموز ضارب همچنان فراری است

پیش از این، فرمانده انتظامی استان لرستان در آخرین اظهار نظر درباره جزئیات اقدامات پلیس برای دستگیری قاتل معلم بروجردی گفته بود: هنوز این دانش آموز دستگیر نشده ولی اقدامات جدی از سوی پلیس آگاهی استان برای دستگیری آن در حال انجام است.

سردار محمد قنبری افزوده: رئیس پلیس آگاهی استان لرستان برای پیگیری این موضوع در شهرستان بروجرد مستقر است.

او گفته: پلیس آگاهی به سرنخ‌های بسیار محکمی برای دستگیری این دانش آموز رسیده است و امیدواریم به زودی شاهد دستگیری این دانش آموز باشیم. سه تن از اعضای خانواده این دانش آموز به دلیل کمک برای خلاصی او از دست پلیس هم اکنون در بازداشت به سر می‌برند.




مهر




غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
0
11
معاون ومدیر مقصر نیستند که برکنار شوند مقصر قوانین و قانونگذارانی است که دانش آموزان را جری کرده است
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
19
1
تقصیرمعلم هم بوده زیرااین نوجوان دردوره ی بلوغ بوده وعصبانیتش هم به همین خاطربوده وهمه ی معلمان بایدبازبان خوش بادانش اموزهارفتارکنند
پاسخ ها
ناشناس
| ROMANIA |
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
یعنی مقصر بوده که تذکر داده درسش ضعیف است. افرین به این همه تحلیل
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۹
4
7
باید جناب مدیر کل و وزیر محترم هم بر کنار شوند
معلم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
1
7
از وزیر بپرسید وقتی معلم سرش را کچل می کند برای دانش آموز فقط ارزش دارد یا معلم و آموزش و پرورش نیاز به دفاع دارد نه برکنار کردن
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۰
1
4
«بسم الله القاسم الجبارین»

بار دیگر خبری نام بروجرد را بر سر زبانها انداخت که مانند اخبار دیگر این چند سال هرگز شیرین نیوده ونیست.

قتل معلم در کلاس درس تنها صحنه ای بود که تابلوی کثیف وکریح جنایت ،دزدی ،.... ونا آرامی کم داشت که آن هم به لطف درایت وبصیرت و....... حاصل شد.

بروجرد شهری که سالهاست دیگر دیار فرزانگان نیست ،بروجردی که قریب یکصد سال پیش روزنامه داشته است امروز بر سر کلاسهای درس به جای «شهیدی ، زرینکوب و اوستا» قاتل وآدمکش تحویل می دهد...

آن روز که نزاع دسته جمعی ، قوم و قبیله گرایی،مهاجرت نخبگانی،شبکه های پخش وتوزیع سازمان یافته مواد مخدر،باندهای رشوه وفساد سازمانی، فحشای خیابانی، رکود اقتصادی ونزول فرهنگی وهزاران آسیب دیگر را فریاد می کشیدیم ودر جلسات متعدد وگوناگون به مسئولین خوابزده ، قدرت طلب و انحصار گرای ،به میز وعنوان چسبیده، تذکر می دادیم،سرنوشت امروز شهر «آیت الله بروجردی ونجفی» را می دیدیم.

«محفل شمع زینب سلام الله علیها» به عنوان نماینده جوانان مومن وانقلابی ودلسوز که از بستر کوچه های همین شهر راه وروش محبت ورزی ،فرهنگ ،ادب ، علم ودر کمال آن عشق «اهل بیت عصمت وطهارت»ومیراث گرانقدر امام وشهیدان را آموخته بود ، بارها با نامه نگاری با تذکرات شفاهی وکتبی به همه ی مسئولین از صداوسیمایش گرفته تا نمایندگان و دانشگاه واصناف وامام جمعه وهرکه باید کاری میکرد اقدام نمود و بارها گفته بود و می گوید وقتی عرضه ندارید،انصاف داشته باشید رها کنید و کار را دست کاردان بسپارید ، بارها انواع پیشنهادها وراه حل ها واقدامات کارشناسی شده را بدون اندکی چشم داشت فقط وفقط محض رضای خداوند متعال واین ملت مظلوم مطرح کردیم وجز بی اعتنایی ندیدیم!آری خداوند شاهد است جان ومال وناموس وایمان این مردم نزد شما امانت است وباید پاسخگوی آن باشید.

تا کی می خواهید به این مدیریت یک جانبه نگر وآرامش طلب ومرفه ادامه دهید ؟تا به کی می خواهید از هم ممنون ومتشکر باشید؟تا کی می خواهید پاسخگو نباشید وهر گره ساده ای را گره کور کنید؟ به راستی برای شهری که نماینده اش «رییس کمیسون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی »است آن هم سالیان دراز، زشت نیست این سطح از نا امنی، این فقر فرهنگی!!! به روشنی روز واضح است،آن سان که فضا را برای تولید اندیشه وعملیات فرهنگی محدود کردید، درهای این شهر را به روی کشور بستید وبروجرد را که فرزندانش در اقصی نقاط کشور چون ستاره می درخشند با بی مهری راندید وبر اریکه این میزهای پیزوری چنبره زدید،امروز باید پسرکی نوجوان گلوی استادش پاره کند و ما را داغ دار.

بار دیگر هیئت «محفل شمع زینب سلام الله علیها» که چندین سال است با بضاعت اندکش بارهای سترگ را در این نبرد فرهنگی به فرماندهی قائد اعظم «امام خامنه ای عزیز» وبه پیروی از راه سالار شهیدان به شانه میکشد،اعلام می کند که هنوز برای عرض شرمساری از پیشگاه شهروندان دیر نیست و می توان با اندکی درایت گامهای اساسی وپیشگرانه ای برداشت به شرط آنکه غرور وتعصب وجهل شکم افتادگی وخدمت وآگاهی را ندرد و مسئولین به همان منصب قبلی خود که همانا نوکری وخدمت است بازگردند وآقایی وبزرگی وعزت را نه از اهل دنیا که از خداوند لاشریک بخواهند...

بار دیگر این غم را به خانواده آن مرحوم وبه تمام مردم اهل فرهنگ وعلم وایمان بروجرد تسلیت گفته واز خداوند متعال علو درجات این معلم عزیز را خواستاریم.

وسخنی با معلم عزیزمان؛

یادت هست که گفتی:

انرژی از بین نمی رود،انرژی از حالتی به حالت دیگر تغییر شکل میدهد...

وخندیدی وگفتی مثل ما که از خداییم وبه خدا باز میگردیم...

«شهادتت مبارک»

همیشه بیادت هستیم.

«محفل شمع زینب سلام الله علیها»
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
2
7
زمانی که کتک دادن دانش آموزان ممنوع شد دانش آموز باید معلم را کتک بزند تا ارزش معلم ب کما برود
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
0
10
کلاس میدان جنگ است.معلم با20سال سابقه ماهی یک میلیون می گیردوبایددراین میان جانش راهم بدهد.بی شک دشمن اصلی معلمین .......... است.
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۲
0
6
مشکل ایجتد شده رو با تنبیه عده ای از خانواده آموزش پرورش حل کردن به مدبر و معاونا چه ربطی داره؟ معلما کلی ناحنجاری میون دانش آموزا می بینن مثل شیوع زیاد مواد مخدر و روانگردان و انحرافات جنسی و .. اونوقت بسیاری از پدر و مادرهای بیخبر از همه جا فکر می کنن مشکل معلما با دانش آموزا سر نمره است. در واقع بسیاری از درگیری های معلم و دانش آموزان در مدارس برا اینه که معلم می خواد با دانش آموزانی که پدر و مادرشون در تربیتشون قصور کردن برخورد کنه که موجب انحراف بقیه دانش آموزا نشن که کارش ممکنه به قضیه معلم بروجردی منتهی بشه.
پارس آباد مغان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۳
0
5
اين كار نوعي پاك كردن صورت مسئله و فراكني است كساني كه ابلاغ مدير و معاونان مدرسه را لغو مي كنند ، مي خواهند چي رو ثابت كنندو دنبال چي هستند ؟عزيز ،با لغو ابلاغ هيچ مشكلي حل نمي شود به جاي لغو ابلاغ ، قوانين موجود را لغو كنند زماني كه دست معلمان را از پشت بسته و جلوي دانش آموز و اوليا مي اندازند ، زماني كه مسئول مافوق كاركشته و لايقي نيست از حقوق حقّه زيرمجموعه و معلمان خود دفاع كند. زماني كه تنها ابزار در دسترس معلم (نمره) را از وي گرفتند و او را مجبور به دادن درصد هاي قبولي كذايي نمودند فاتحه معلم خوانده شد . وزير و مدير كل و ... بايد بركنار شوند آنهايي كه حالا دايه مهربانتر از مادر شده اند .
حامد سیف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۴
0
5
باسلام
باید از وزیر بهداشت تشکر کرد که پیگیر مطالبات جامعه پزشکی است و به خاطر ارزش گذاشتن به کارمندان خود هم به عیادت پزشکی رفت که مورد اسید پاشی قرار گرفت و هم اینکه رسانه ها بیش از یک هفته روی آن مانور دادند

ولی جای تاسف برای وزیر آموزش و پرورش...
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
0
5
ای خدای بزرگ چه حکمتی داشت که وزیر مان فانی باشد ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
0
5
باید وزیر اموزش وپرورش شخصا خودش استفا بدهد که معلمش در کلاس درسش امنیت ندارد ومثل دانش اموزانی که سوختن در مدارس فردا به فراموشی سپرده میشوند
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
0
5
............. معلمی در کلاس به دست دانش اموز به قتل رسیده مسولین نباید حتی یک معذرت خواهی خشک وخالی از جامعه فرهنگیان بکنند. اخ از این زیرابی رفتنهای مسولین. همش ادا...... در میارن.
مسلمان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۸
0
3
......... را می رساند وسیاست زدگی ودنیا طلبی برخی از مسئولین را . نمره تنها حق معلم است که ان را هم ازاوگرفتندو...بیسوادی رواج پیداکرده معلم تقریبا رایگان کار می کندوفقط با شعار ازاوحمایت می شود
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: