کد خبر: ۴۱۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵:۳۰ - ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - 2014November 26
شفا آنلاین:معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: باید جوانان امروزرابه عنوان سرمایه جامعه باور داشته و بپذیریم که شرایط امروز با گذشته بسیار متفاوت است و درمورد جوانان نباید دیدگاه سنتی داشته باشیم.
به گزارش شفا آنلاین، محمود گلزاری روز سه شنبه در ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس در شیراز افزود: نگاه به جوانان درهر دوره ای در کشور متفاوت بوده و برخورد با آنها با رویکردهای جوان غافلی، جوان هراسی و جوان فریبی شکل می گرفته است.

او ادامه داد: جوان هراسی و جوان فریبی نتیجه ای جز انزوا و گوشه گیری جوانان برای حضور در مسایل و امور کشور ندارد.
 
وی بیان کرد: همه ما باید جوانان را باور داشته باشیم و به توانمندسازی و مشارکت آنها در امور اجتماعی توجه کنیم.
 
گلزاری گفت: رویکرد امروز ما نسبت به جوانان باید جوان یاوری و جوان باوری باشد و اگر بتوانیم از این ظرفیت عظیم بخوبی استفاده کنیم موفقیت های زیادی به دست خواهیم آورد و در غیر این صورت متحمل خسارت ها و مشکلات فراوانی خواهیم شد.
 
وی، اعتیاد، اشتغال و طلاق را از مشکلات و آسیب های اجتماعی پیش روی جوانان برشمرد و ادامه داد: باید برای رفع هر یک از این آسیب ها برنامه ریزی مناسب داشته باشیم.
 
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان افزود: استفاده از نیروی جوان همواره نتایج مثبتی به دنبال داشته است و باید بکوشیم تا از ظرفیت و توان این قشر برای رشد و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف بهره بیشتری ببریم.
برچسب ها: ستاد ، جوانان ، فارس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: