کد خبر: ۴۰۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - 2014November 14
شفا آنلاين-مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از شروط اخذمجوز توسط متقاضیان مراکز مشاوره ازدواج این است که باید حتماً ۳۵ سال به بالا باشند.

به گزارش شفا آنلاين،بهمن بهمنی در حاشیه بازدید از بیستمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی با حضور در غرفه خبرگزاری فارس آخرین وضعیت صدور مجوز برای مراکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده تشریح کرد و گفت: کسانی که قبلاً مراکز مشاوره داشته‌اند و مجوز فعالیت خود را از سازمان نظام روانشناختی اخذ کرده بودند و هم‌اکنون واجد معیارهایی که ما برای مراکز مشاوره ازدواج و خانواده قرار دادیم، هستند می‌توانند درخواست خود را مطرح کنند تا به آن رسیدگی شود.


وی ادامه داد: افرادی که می‌خواهند این مجوز را دریافت کنند باید پیش از این پروانه فعالیت در این خصوص داشته باشند و سابقه فعالیت در زمینه مسائل خانواده نیز از دیگر شرایط اخذ مجوز است.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت جوانان اظهارداشت: متقاضیان باید حتماً 35 سال سن به بالا داشته باشند و حسن شهرت و تخصص و تجربه نیز از معیارهایی است که حتماً باید در نظر گرفته شود.

بهمنی افزود: اگر تمام این موارد و شرایط را متقاضیان دارا باشند می‌توانند مجوز تخصصی مراکز مشاوره ازدواج و خانواده دریافت کنند تا به سهم خود به تحکیم خانواده کمک کنند.




فارس



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: