کد خبر: ۳۵۷۱۹
تاریخ انتشار: ۰۵:۰۰ - ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 29
شفا آنلاین -ایران، یکی از کشورهای پیشگام امور عام المنفعه و خدمت رسانی به محرومان و نیازمندان جهان است.
به گزارش شفاآنلاین ،مشاور عالی رییس جمعیت هلال احمر کشور در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس در شیراز گفت: کشور ایران همواره آمادگی خود را برای کمک رسانی به نیازمندان جهان اعلام کرده و شعار این سازمان مبنی برکمک به نیازمندان، آسیب دیدگان، دردمندان، محرومان و تسکین آلام بشری در جهان را سر لوحه کارش قرار داده است.
تقی خانی افزود: یکی از وظایف مهم هلال احمر امید بخشیدن به مردم، نیازمندان و آسیب دیدگان است که ارزش معنوی بالایی دارد و این خود تعیین کننده تفاوت معنوی این نهاد با سایر دستگاه ها و نهادهاست.
وی گفت: ایران به لحاظ وقوع حوادث طبیعی از جمله زلزله یک کشور حادثه خیز است از این رو مقوله آموزش در بخش های مختلف از جمله مقابله با حوادث، پیشگیری و امداد رسانی از موضوع ها و نیازهای اصلی جامعه است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.
تقی زاده افزود:موضوع آموزش باید در دو بخش عمومی و تخصصی برای مردم و امدادگران هلال احمر پیگیری شود که بر این اساس هلال احمر هم مجهز به امکانات و تجهیزات به روز باشد.
در این مراسم فیض الله جعفری به عنوان مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس معرفی و از خدمات محمدرضا ابراهیمی مدیرعامل پیشین تقدیر شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: