کد خبر: ۳۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۱۰ - ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 27
شفاآنلاین-موسسه خیریه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان(محک) به عنوان نخستین و تنها فینالیست جایزه تعالی در بخش انجمن بین المللی مدیریت پروژه (ای پی ام ای) شد.
به گزارش شفاآنلاین، از موسسه محک، انجمن بین المللی مدیریت پروژه هر ساله به ارزیابی سازمان ها در سراسر جهان می پردازد و ضمن اعطای جایزه تعالی پروژه که به پروژه های سرمایه گذاری و عمرانی تعلق می گیرد، جوایزی را نیز بطور ویژه به پروژه ها و طرح های مرتبط با سازمان های غیردولتی و اقدامات بشردوستانه اعطا می کند.

موسسه محک تلاش می کند در مسیر حمایت از کودکان مبتلا به سرطان در چارچوب استانداردهای بین المللی فعالیت کند، از این روز همواره در سازمان هایی که مسوولیت سنجش این استانداردها را در سطوح بین المللی برعهده دارد، خود را ارزیابی می کند.

موسسه محک نخستین سازمان غیردولتی است که در خاورمیانه موفق به دریافت گواهینامه «ام جی او بنه مارکینگ»(NGO Benehmarking) از شرکت بازرسی بین المللی «اس.جی.اس»(SGS) شده و براساس نتایج اعلام شده از ششمین ممیزی این شرکت، موسسه محک در بین 265 سازمان غیردولتی که در جهان ممیزی گرفته اند، حائز رتبه دهم است.

همچنین موسسه محک در سال 2011 میلادی موفق به دریافت تندیس نقره ای کیفیت از موسسه بین المللی استاندارد (جی.آی.سی) شد و نام این نهاد در زمره 10 سازمان برتر سال 2011 به ثبت رسید.
برچسب ها: محک ، سرطان ، موسسه ، خیریه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: