کد خبر: ۳۵۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۷ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 23
وزیر بهداشت:
شفاآنلاین-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: این وزارتخانه در خصوص بخاری های نفتی با وزارت آموزش و پرورش ، مذاکراتی داشته و طبق گفته آنان تمام بخاری های نفتی از مدارس جمع شده است.
به گزارش شفا آنلاین،'جمع شدن بخاری های نفتی از مدارس در حالی مطرح می شود که طبق آمار سال گذشته وزارت آموزش و پرورش، بخاری نفتی در 150 هزار مدرسه وجود داشته است.'
ا

سیدحسن قاضی زاده هاشمی
افزود: وزارت بهداشت آماری در خصوص وجود بخاری های نفتی به وزارت آموزش و پرورش ارائه داد اما علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که در مدارس بخاری های قطره ای نداریم و همه آنها به بخاری های انژکتوری تبدیل شده اند.

وی ادامه داد: به گفته مسوولان آموزش و پرورش حتی در برخی مدارس از بخاری های پیشرفته تری استفاده شده و برخی از بخاری ها نیز برقی هستند.

وزیر بهداشت گفت: امیدواریم حوادثی مانند حادثه آتش سوزی مدرسه شین آباد (ناشی از استفاده بخاری نفتی) دیگر در کشور اتفاق نیفتد.

هاشمی در عین حال از رسانه ها خواست در صورت مطلع شدن از استفاده بخاری نفتی در مدارس آن را به اطلاع مسوولان وزارت بهداشت، برسانند.

گفتنی است ساعت هشت صبح 15 آذر 91، طی یک حادثه دلخراش آتش سوزی در کلاس درس مدرسه ابتدایی روستای شین آباد از توابع شهرستان پیرانشهر ، 29 دانش آموز دچار سوختگی شدند و امروز نیز 12 نفر آنان به جای مدرسه رفتن زیر تیغ جراحی می روند.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: