کد خبر: ۳۵۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 23
مدیریت بحران استان تهران:
شفاآنلاین-مديركل بحران استان تهران گفت: خانواده ها فرزندان خود را با سرویس مدارس راهی کنند تا بار ترافیکی و آلودگی هوا کم شود.
به گزارش شفا آنلاین،هادی رحمتی با اشاره به اینکه مشكل اصلي در ترافيك مهرماه تهران آن است كه سرويس هاي مدارس هنوز صد درصد براي حمل و نقل عمومي ساماندهي نشده اند گفت: بسیاری از خانواده ها چند روز بعد از بازگشايي مدارس دانش آموزان خود را با سرويس مدرسه راهي مي كنند و ترجیح می دهند فرزندان خود را با خودروی شخصی به مدرسه منتقل کنند.

مديركل بحران استانداري تهران گفت:‌ امسال شاهد تدابير خوبي در موضوع سرويس هاي مدارس هستيم كه با همكاري پليس راهور و آموزش و پرورش نسبت به سالهای قبل بهتر شده است. همچنين بهبود خط كشي ها و علايم راهنمايي با ابلاغ معاونت عمراني به شهرداري مناطق هم اجرایی شد.

رحمتی با اشاره به اينكه حذف علايم راهنمايي غير ضروري و مازاد (مانند علايم توقف ممنوع) از مهمترين اقدامات انجام شده توسط پلیس راهنمايي و رانندگي بود گفت:‌ با اين اقدام با افزايش خطوط پاركينگ حاشيه اي در شهر مواجه مي شويم كه مي تواند از بار ترافيكي شهر بكاهد.

وی گفت: استفاده از ظرفيت حمل و نقل عمومي سرويس مدارس، كاهش ورود خودرو شخصي و تك سرنشين به خيابان ها و حذف سفرهاي درون شهري غير ضروري تاثير زيادي در كاهش بار ترافيكي روزهاي اول مهر و به دنبال آن كاهش آلودگي هوا دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: