کد خبر: ۳۵۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۲ مهر ۱۴۰۳ - 2024October 13
قیمت خودرو امروز 22 مهر 1403 اعلام شد. طبق داده‌های اعلامی، بازار داخلی با شدت و میزان نوسان بیشتر از بازار مونتاژی گزارش می‌شود. با وجود همین موضوع، تعدادی از محصولات دست به عصا شده و درجا می‌زنند.

 شفاآنلاین:اقتصاد>قیمت خودرو امروز 22 مهر 1403 در اولین ماه پاییز نوسانی به چشم می‌خورد. این نوسان در بازار خودرو داخلی تا 99.5 میلیون تومان و در بازار مونتاژی تا 50 میلیون تومان مشاهده می‌شود. اما با وجود این جریان، تعدادی دیگری از محصولات با همان نرخ‌های قبلی در حال معامله‌اند.

به گزارش شفا آنلاین:،گفتنی است با توجه به نرخ دلار به عنوان مهم‌ترین محرک اصلی بازار خودرو با کاهش جزئی آن تمامی محصولات نوسانی گزارش می‌شود.

قیمت خودرو‌های داخلی

قیمت خودرو‌های داخلی در اغلب محصولات نوسانی گزارش می‌شود.

پژو 207 اتوماتیک پانوراما سقف شیشه ای که تولید آن از سال 95 آغاز و در 2 تیپ عرضه شد امروز با رشد 27 میلیون تومانی مواجه شده و به قیمت یک میلیارد و 20 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود. البته خودروی مذکور تنها محصولی است که در بازار ایران خودرو به قیمت بالای یک میلیارد به فروش می‌رسد.

سایپا 151 از محصولات شرکت سایپا محسوب می‌شود که با افت 99.5 میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بازار داخلی  و مونتاژی شده و به نرخ 339 میلیون و 500 هزار تومان در بازار به متقاضی تحویل داده می‌شود.

کوییک S با مدل 1403 یکی از هاچ‌بک‌های بازار داخلی به شمار می‌رود که با رشد دو میلیون تومانی در محدوده 420 میلیون تومان قرار گرفت.

دنا پلاس (6 سرعته) در دسته محصولات داخلی امروز چهار میلیون تومان ارزان‌تر شده و به قیمت 812 تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

خودرو داخلی 22مهر-images-0

قیمت خودرو‌های مونتاژی

بازار خودرو‌های مونتاژی در اغلب محصولات دستخوش تغییر شدند.

تیگو7 پرو E+ با پیکربندی هوشمند و ایمنی فوق‌العاده تبدیل به معیاری برای تعریف شاسی‌بلند در صنعت خودرو کشور است که امروز با افت 50 میلیون تومانی رکورددار افت قیمت در بازار مونتاژی شده و به قیمت دو میلیارد و 200 میلیون تومان در بازار معامله می‌شود.

فیدلیتی پرستیژ (5 نفره) از آپشن‌های رفاهی و ایمنی از پتانسیل بالایی برای محبوبیت در بازار برخوردار است این خودرو با رشد 20 میلیون تومانی به قیمت دو میلیاردو 590 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

اکستریم VX که جدیداً توسط شرکت مد یران خودرو به بازار عرضه می‌شو امروز تعادل خود را حفظ کرده و در محدوده چهار میلیارد و 390 میلیون تومان در بازار تحویل متقاضی می‌گردد.

چانگان CS55 مدل 2024 یکی از تیپ‌های خانوده چانگان که امروز با افت 32 میلیون تومانی در محدوده یک میلیارد و 960 میلیون تومان معامله می‌شود.

خودرو خارجی22 مهر (1)

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: