کد خبر: ۳۵۱۱۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - 2014September 23
شفاآنلاین-مدیرکل امور اداری سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی برای دریافت کارت آزمون می‌توانند از امروز تا سوم مهرسال جاری به سایت رسمی تأمین اجتماعی به نشانی www.tamin.ir مراجعه کنند.
به گزارش شفا آنلاین،سیدحسین حسینی آذرنوشان، افزود: آزمون استخدامی این سازمان ساعت 8 صبح روز جمعه چهارم مهرماه سال‌جاری همزمان در 31 شهرستان کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: لینک مربوط به کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه اول لغایت پنج شنبه سوم مهرسال جاری بر روی سایت اطلاع‌رسانی سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی فوق قرار می‌گیرد و متقاضیان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای (نام، نام خانوادگی، شماره ملی، سال تولد و...) نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و براساس آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوطه مراجعه کنند.

حسینی آذرنوشان افزود: برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است.

وی ادامه داد: در صورت اصلاح نقص اطلاعات کارت آزمون استخدامی، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بخش ویرایش اطلاعات کارت در سایت سازمان تأمین‌اجتماعی به نشانی www.tamin.ir ، نواقص کارت را رفع کنند و یا با مراجعه حضوری از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر و 14 الی 18 بعدازظهر روزهای چهارشنبه دوم مهرماه و پنج‌شنبه سوم مهرماه سال‌جاری با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و 2 قطعه عکس به نماینده مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت آزمون استخدامی اقدام کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: