کد خبر: ۳۴۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۹ - ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 17
پسر نوجوان که در یک درگیری با دوستانش مرتکب قتل شده بود در کمتر از 5 ساعت دستگیر شد.
شفاآنلاین:حادثه>کرامت کریمی فرمانده انتظامی گراش استان فارس گفت: در پی تماس کارکنان بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) این شهرستان مبنی بر انتقال پیکر نیمه جان یک پسر جوان به بخش اورژانس، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع در محل حاضر شدند. مأموران با حضور در محل مشاهده کردند فردی حدوداً ۱۸ ساله از ناحیه سینه مورد اصابت چاقو قرار گرفته که به علت شدت جراحت فوت کرده است و ۲ نفر که وی را به بیمارستان انتقال داده بودند، از محل متواری شده‌اند. 
به گزارش شفا آنلاین:ساعتی پس از این ماجرا نوجوانی ۱۷ ساله با مراجعه به کلانتری اظهار داشت به همراه مقتول و ۳ نفر از دوستانش در مکانی دور هم جمع شده بودند و مقتول با یکی از افراد حاضر در محل درگیر که منجر به مجروحیت شدید وی شد و آنان او را به بیمارستان منتقل کردند و متواری شدند. کریمی ادامه داد: با شناسایی متهم به قتل و افراد حاضر در محل درگیری بلافاصله چند تیم از مأموران به محل اختفای آنان اعزام و موفق شدند متهم اصلی و یک نفر دیگر را دستگیر کنند و به مقر انتظامی انتقال دهند که در بازجویی یک نفر از آنها به قتل اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی گراش با اشاره به اینکه در این خصوص پرونده تشکیل و به همراه متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد، تصریح کرد: تلاش برای دستگیری نفر پنجم حاضر در محل درگیری ادامه دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: