کد خبر: ۳۴۹۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 15
مدیرکل توسعه سرمایه انسانی، تحول اداری و امور پشتیبانی سازمان غذا و دارو، از جذب نخبگان، استعدادهای برتر و نیروی تخصصی از طریق آزمون استخدامی خبر داد.
شفاآنلاین:سلامت>زین العابدین شیخ بگلو مدیرکل توسعه سرمایه انسانی گفت: فعالیت‌های مهمی در حوزه سرمایه انسانی، تحول اداری و امور پشتیبانی صورت گرفته است که از جمله آنها جذب و بکارگیری نخبگان و استعدادهای برتر در سازمان غذا و دارو است که طبق مجوز سازمان اداری استخدامی کشور تعداد ۲۲ نفر در حوزه‌های تخصصی این سازمان از جمله حوزه دارو، حوزه تجهیزات پزشکی، حوزه فراورده‌های غذایی، آرایشی و بهداشتی و آزمایشگاه مرجع کنترل به کارگیری و شروع بکار کرده اند.

به گزارش شفا آنلاین:وی با اشاره به اینکه اصلاح تشکیلات و ساختار سازمان غذا و دارو با رویکرد افزایش نرخ ماندگاری نیروهای متخصص و نخبه دنبال می‌شود، افزود: جذب ۲۱ نفر دیگر از طریق آزمون سراسری و مصاحبه تخصصی انجام شد که در طی مراحل مصاحبه عمومی و استخدامی هستند.

به گفته مدیرکل توسعه سرمایه انسانی، تحول اداری و امور پشتیبانی پُست‌های سازمانی از زمان تشکیل سازمان به بعد با افزایش ۱۵۰ پست در سال گذشته در سقف ۵۷۱ ردیف افزایش و ابلاغ و در سامانه ملی مدیریت ساختار بارگزاری و تائید شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: