کد خبر: ۳۴۹۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۰ - ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - 2024September 15
وزیر بهداشت، بر بهبود اوضاع معیشتی نیروهای اورژانس ۱۱۵ کشور تاکید کرد.
شفاآنلاین:سلامت>محمدرضا ظفرقندی، در مراسم گرامیداشت روز ملی اورژانس ۱۱۵، که صبح یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های هتل المپیک تهران برگزار شد، با ابراز تقدیر از تلاش‌های بی‌وقفه پرسنل سازمان اورژانس کشور، آنها را به عنوان مقام عالی واقعی حوزه سلامت معرفی کرد و از لزوم بهبود شرایط کاری آنان سخن گفت.

به گزارش شفا آنلاین:وی اظهار داشت: به من نگویید مقام عالی وزارت، مقام عالی شما پرسنل زحمتکش اورژانس هستید. افتخار می‌کنم که عضوی از مجموعه اورژانس ۱۱۵ باشم و امیدوارم با کمک یکدیگر، بتوانیم مشکلات حوزه اورژانس را برطرف کرده و شرایط کاری پرسنل را بهبود بخشیم.

ظفرقندی به اهمیت آموزش همگانی و تخصصی در حوزه اورژانس تأکید کرد و افزود: ما نیاز به آموزش داریم؛ هم آموزش مردم و هم آموزش خودمان. چراکه اگر مردم آموزش‌های لازم را ببینند، بسیاری از آسیب‌ها کاهش خواهد یافت.

وزیر بهداشت با اشاره به تلاش‌های مسئولان اورژانس، تصریح کرد: خوشحالم که مسئولان اورژانس، به ویژه دکتر میعادفر، خدمات شایسته‌ای در حوزه اورژانس پیش‌بیمارستانی ارائه داده‌اند.

وی همچنین از لزوم بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در اورژانس سخن گفت و اظهار داشت: باید از هوش مصنوعی در حوزه ارتباطات اورژانس استفاده کنیم تا سرعت و دقت خدمات رسانی به مردم افزایش یابد.

ظفرقندی با تأکید بر اهمیت کاهش استرس و بهبود شرایط کاری پرسنل اورژانس ۱۱۵ گفت: رسیدگی به بهبود شرایط کاری و کاهش استرس همکاران شاغل در اورژانس ۱۱۵ در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

وی با اشاره به حدیثی از امام حسین (ع) افزود: نیاز مردم به شما از نعمت‌های خدا بر شما است؛ از این نعمت افسرده و بیزار نباشید.

ظفرقندی ضمن اشاره به نجات جان نوزاد اصفهانی ادامه داد: چه زیبا بود لحظه‌ای که کارشناسان فوریت‌های پزشکی جان نوزادی را نجات می‌دهند و زندگی دوباره‌ای به آن نوزاد و خانواده‌اش می‌بخشند.

وزیر بهداشت، در پایان به مطالبات پرسنل اورژانس اشاره کرد و گفت: به معاونان و همکارانم گفته‌ام که مطالبات پرسنل اورژانس، از جمله بهبود کارانه و ارتقا بهره‌وری را به صورت جدی پیگیری کنند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: