کد خبر: ۳۴۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 24
راننده مسافربر که پس از سوار کردن زن سالمند با دیدن طلاهای وی وسوسه شده و او را به قتل رسانده بود در عملیات ویژه پلیس تاکستان دستگیر شد.
شفاآنلاین:حادثه> سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: روز ۲۰ مرداد امسال، در پی اعلام ناپدید شدن زنی سالخورده در شهر تاکستان، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
به گزارش شفا آنلاین:کارآگاهان پلیس پس از اقدامات فنی و تلاش‌های شبانه‌روزی دریافتند وی در یکی از خیابان‌های شهر تاکستان سوار بر یک دستگاه خودروی مسافربر شخصی شده و پس از آن هیچ نشانی از وی به‌دست نیامده است.
 فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه ضمن اشاره به اقدامات شبانه‌روزی فنی و پلیسی در شناسایی راننده خودرویی که آخرین بار این خانم را در شهر تاکستان سوار کرده بود، خاطرنشان کرد: کارآگاهان تحقیقات تکمیلی خود را انجام داده و موفق شدند مخفیگاه متهم را در یکی از روستاهای تاکستان شناسایی کنند.
پس از هماهنگی قضایی، مأموران به‌سرعت وارد عمل شده و متهم را دستگیر کردند، سرانجام متهم در تحقیقات پلیسی به قتل زن سالمند اعتراف کرد و انگیزه خود را از این جنایت سرقت طلا و جواهرات مقتول عنوان کرد و متهم ۳۳ ساله با تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: