کد خبر: ۳۴۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۵ - ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 24
اولین ماموریت محمدرضا ظفرقندی؛ حل مشکل پرستاران است. او اعلام کرده: «بودجه بدهی پرستاران در هیئت‌دولت محاسبه و تصویب شد و به‌تدریج پرداخت خواهد شد.»

شفاآنلاین:سلامت>اولین ماموریت محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت دولت چهاردهم مشخص شد؛ ساماندهی مشکلات گسترده پرستاران، با شروع اعتراض پرستاران در شهرهای مختلف، رئیس کل سازمان نظام پرستاری به رئیس‌جمهوری نامه نوشت؛ نامه‌ای که در آن از وضعیت موجود ابراز نگرانی کرد.

 به گزارش شفا آنلاین:احمد نجاتیان در این نامه اعلام کرد: «ابعاد نارضایتی به حدی رسیده است که در برخی بیمارستان‌های شهرها ازجمله در البرز و شیراز با ترک کار و عدم‌حضور در شیفت‌های کاری توسط پرستاران مواجه شده‌اند.»

از آن‌طرف هم محمد شریفی‌مقدم، دبیرکل خانه پرستار گفت: «این اولین‌بار است که پرستاران در اعتراض به شرایط‌شان، دست از کار کشیده‌اند.» به گفته او، خواسته پرستاران اجرای قانون است و چیزی بالاتر از اجرای قانون نمی‌خواهند. شکل اعتراض پرستاران سبب شد، ماجرا در دبیرخانه شورای امنیت کشور با حضور مسئولان دستگاه‌های مختلف بررسی شود.

روابط عمومی سازمان نظام پرستاری اعلام کرد، جلسه‌ای در دبیرخانه شورای امنیت کشور با حضور نمایندگان وزارت بهداشت، دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و شیراز، سازمان امور اداری و استخدامی، سازمان برنامه و بودجه، رئیس کل سازمان نظام پرستاری و نهادهای مرتبط با حضور دبیر شورای امنیت کشور تشکیل شده تا موضوع مطالبات پرستاران کشور مورد بررسی قرار گیرد.

حالا با انتخاب وزیر بهداشت، اولین ماموریت محمدرضا ظفرقندی؛ حل مشکل پرستاران است. او اعلام کرده: «بودجه بدهی پرستاران در هیئت‌دولت محاسبه و تصویب شد و به‌تدریج پرداخت خواهد شد.»

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: