کد خبر: ۳۴۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - 2024August 22
ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ و ۴۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.
شفاآنلاین:عمومی>رییس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین:صادق ضیاییان با اعلام این خبر افزود: امروز در استان‌های هرمزگان، فارس، غرب و جنوب کرمان، جنوب استان‌های یزد و سیستان و بلوچستان، شرق بوشهر، برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد، نوار شرقی خوزستان، غرب و جنوب چهار محال و بختیاری و جنوب اصفهان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، در برخی نقاط گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ رخ خواهد داد.

وی گفت: شدت بارش امروز در استان‌های هرمزگان، فارس و کرمان و برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد است.

ضیاییان ادامه داد: روزهای جمعه تا دوشنبه نیز در ساعات بعدازظهر و شب در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان رگبار پراکنده گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در پنج روز آینده در ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان همچنین در این مدت در برخی نقاط شمال شرق، شرق، بخش‌هایی از مرکز و دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی در برخی از ساعات وزش باد شدید، گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

رییس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (دوم شهریور) صاف تا قسمتی ابری، در بعد از ظهر افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۸ و ۳۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۳ شهریور) صاف تا قسمتی ابری در بعد از ظهر افزایش باد اواخر وقت افزایش ابر با کمترین و بیشترین دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۷ و ۴۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: