کد خبر: ۳۴۵۶۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۰ - ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024June 17
در حالیکه چند روزی از انتشار درخواست عجیب معاون عین اللهی می گذرد اما وزارت بهداشت تاکنون کوچکترین واکنشی را به این درخواست پرحاشیه نشان نداده است.
شفا آنلاین:سلامت>چند روزی است که نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که از درخواست یکی از معاونان وزارت بهداشت برای عضویت در هیئت عملی دانشگاه علوم پزشکی تهران حکایت دارد.

نامه خبرساز معاون وزیر بهداشت برای عضویت در هیئت علمی دانشگاهپاسخ عجیب رئیس دانشگاه تهران در پاسخ به درخواست معاون وزیر!پاسخ عجیب رئیس دانشگاه تهران در پاسخ به درخواست معاون وزیر

 به گزارش شفا آنلاین  رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران در واکنش درخواست بهروز رحیمی خطاب به وزیر بهداشت در نامه‌ای می‌نویسد: «به استحضار می‌رساند این دانشگاه در نظر دارد از خدمات جناب آقای دکتر بهروز رحیمی، معاون محترم توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، به صورت عضو هیئت علمی آموزشی و پژوهشی در مؤسسه ملی تحقیقات سلامت جمهوری اسلامی ایران، به عنوان قطب اثرگذار در سیاست‌گذاری سلامت جامعه به صورت علمی و آکادمی استفاده نماید.»

این درخواست و پاسخ رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با واکنش برخی در شبکه‌های اجتماعی مواجه شد.

سکوت وزارت بهداشت در مقابل یک درخواست عجیب

چند روز پس انتشار این نامه و پس از بالاگرفتن انتقادات، رحیمی در واکنش به انتشار این نامه در گفت و گویی با تابناک ادعا کرد که اجازه طرح این درخواست را در هئیت جذب نداده است و انصراف خود را از عضویت در هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام کرده است.

سکوت وزارت بهداشت در یک ماجرای پرحاشیه!

اما با وجود گذشت چندین روز از انتشار این نامه تا لحظه تنظیم این خبر، وزارت بهداشت کوچکترین واکنشی به اصل نامه و یا ادعای انصراف معاون وزیر نشان نداده است.


شایسته است وزارت بهداشت جهت تنویر افکار عمومی در اطلاعیه ای این ادعای رحیمی را یا تایید و یا در مورد حواشی این درخواست دقیقه نودی توضیحاتی را ارائه کند./تابناک



نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: