کد خبر: ۳۴۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۳ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳ - 2014September 14
شفاآنلاین- رییس کمیته راهبردی فنی و درآمد سازمان تامین اجتماعی گفت: 46 هزار میلیارد تومان بابت تعهدات قانونی توسط تامین اجتماعی پرداخت شده است.
به گزارش شفاآنلاین، «فرخ ملکوند» روز یکشنبه در دومین نشست برنامه ریزی راهبردی مدیران سازمان تامین اجتماعی افزود: تامین اجتماعی با وجود چالش ها و مشکلات، با اتکاء به بدنه کارشناسی و مدیریت توانمند توانسته عملکرد موفقی داشته باشد.

وی ادامه داد: باید اصلاحات پارامتریک در این سازمان به نحو مناسب انجام و روابط تامین اجتماعی با مجلس شورای اسلامی به صورت اصولی برقرار شود.

ملکوند با بیان اینکه قانون تامین اجتماعی ایراد و مشکل عمده ای ندارد، افزود: اما این امکان وجود دارد که این قانون به درستی اجراء نشود و اجرای آن با مسایلی مواجه شود.

وی تصریح کرد: در صورتیکه با شرایط،قانون، نگاه موجود و انتظارت فعلی از تامین اجتماعی، این سازمان امکان ادامه حیات داشته باشد و بخواهیم وضع موجود را حفظ کنیم، باید جریان کنونی تصویب قوانین را معکوس کنیم و برای این کار باید مبنای حقوقی و کارشناسی را فراهم سازیم.

رییس کمیته راهبردی فنی ودرآمد سازمان تامین اجتماعی افزود: نباید قوانین حمایتی به تامین اجتماعی که سازمانی بیمه گر است، تحمیل شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: