کد خبر: ۳۲۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۰۳ شهريور ۱۳۹۳ - 2014August 25
شفاآنلاین-مدیرکل دفتر امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی گفت: در راستای دستیابی به اهداف کلان سازمان و ایجاد راهبرد برون سپاری خدمت و به منظور تسهیل و تسریع در ارائه خدمات و کاهش حجم مراجعات، رسیدگی به خسارات متفرقه اسناد پزشکی در استان تهران به کارگزاری های رسمی واگذار شد.
به گزارش شفاآنلاین، از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، «سیدمحمدعلی جنانی» با بیان این خبر افزود: واگذاری فرایند رسیدگی به اسناد خسارات متفرقه با انتخاب کارگزاری های پایلوت در سطح استان تهران 23 کارگزاری منتخب و با درنظر گرفتن توزیع جغرافیایی مناسب و دسترسی همگانی آغاز شد.

وی اظهار داشت: یکی از اولویت های اجرای این طرح برگزاری دوره های آموزشی نظری و علمی بود که این دوره در اداره کل درمان استان تهران برگزار شد و پس از آن این طرح وارد مرحله عملیاتی خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این طرح بیمه شده، مستمری بگیر یا نماینده وی پس از حضور در کارگزاری نسبت به ارائه تمامی اسناد و مدارک (مستندات هویتی و هزینه ای براساس چک لیست اعلامی دفتر رسیدگی به اسنادپزشکی) اقدام کرده و کارگزاری نیز موظف است، مطابق ضوابط و مقررات نسبت به بررسی اولیه اسناد مربوطه اقدام کند.

مدیرکل دفتر امور کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: کارگزاری موظف است پس از بررسی مدارک و مستندات برای واریز مبالغ هزینه ای نسبت به ارائه فرم تایید حساب بانکی به مراجعین برای اخذ تاییدیه بانک های اعلام شده اقدام کند.

وی گفت: کارگزاری نیز پس از دریافت اسناد خسارات متفرقه موظف است نسبت به ثبت اطلاعات اقدام کرده و پرونده خسارات را به دفاتر رسیدگی به اسنادپزشکی تحویل دهد.

جنانی از پذیرش اسناد مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی در کارگزاری های رسمی این سازمان خبر داد و گفت: پذیرش اسناد مراکز طرف قرارداد تامین اجتماعی توسط کارگزاری های رسمی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: براساس ضوابط، گردش کار و فرایند انجام این طرح تدوین و به استان ها ابلاغ شده و به محض تهیه و ایجاد بسته نرم افزاری لازم در کارگزاری های منتخب اجرا می شود.
ایرنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: