کد خبر: ۳۱۵۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۲ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 22
نائب رئیس شورای عالی نظام پزشکی در گفتگو با شفا آنلاین تاكيد كرد:
شفا آنلاین- نائب رئیس شورای عالی نظام پزشکی با تأکید بر تفکیک سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ از نظام پزشکی کل کشور گفت: سازمان نظام پزشکی کل کشور به قدری مشغولیت های فراوان دارد که گاهی پرداختن به برخی از مسائل کلانشهرها نیزبه همين خاطر مفقود می ماند.

دکتر سید حمید خوئی در گفتگوی اختصاصی با شفا آنلاین ضمن اعلام این مطلب اظهار داشت: عدم تفکیک سازمان نظام پزشکی تهران از نظام پزشکی کل کشور ناشی از منابع مالی موجود در آنجا است.

عضو هيات مديره نظام پزشكي تهران خاطرنشان کرد: يكي ازدلايل هم اين بود كه تغییر و تحول مدیریت سازمان نظام پزشکی در شرایطی صورت گرفت که نه تنها منابع مالی موجود سازمان هزینه شده بود بلکه تعهدات مالی فراوانی هم برای تشکیلات جدید مدیریت سازمان نظام پزشکی ایجاد شده بود.

رئیس انجمن علمی داروسازان ایران ادامه داد: دکتر زالی- رئیس سازمان نظام پزشکی کشور- موافقت کرده بود که کل تشکیلات سازمانی نظام پزشکی تهران بزرگ از نظام پزشکی کل کشور جدا شود و از این رو دکتر پیوندی- رئیس نظام پزشکی تهران بزرگ- معاونین خود را نيزمنصوب کرد.

وی افزود: اما به دلیل مشکلات مالی سازمان، امکان تأمین محل مناسبی برای استقرار سازمان نظام پزشکی تهران بزرگ تاکنون فراهم نشده است که امیدواریم به زودی این اتفاق کلید بخورد.

عضو هیئت مدیره نظام پزشکی تهران تصريح كرد: همان طور که سازمان نظام پزشکی تمامی شهرهای کشور مستقل هستند تهران هم باید مستقل شود تا این سازمان به صورت کارآمد و موثرتر به پیگیری فعالیت های خود بپردازد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: