کد خبر: ۳۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۵ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 19
دبیر سومین جشنواره جابر ابن حیان خبر داد
شفاآنلاین-دبیر سومین جشنواره جابر ابن حیان گفت: ۱۷۲ دانش‌آموز به نمایندگی از ۵۲۵ دانش‌‌آموزی که به مرحله کشوری جشنواره جابر ابن حیان راه یافته‌اند آثار خود را از امروز به نمایش می‌گذارند.

به گزارش شفا آنلاین،مرتضی شکوهی امروز در مراسم افتتاحیه جشنواره جابر ابن حیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 172 دانش‌آموز به نمایندگی از 525 دانش‌آموزی که به مرحله کشوری جشنواره جابر ابن حیان راه یافته‌اند امروز در این مراسم آثار خود را به نمایش می‌گذارند.

وی افزود: 525 نفر دانش‌آموز دیگر توسط ادارات آموزش و پرورش استان‌ها تقدیر می‌شوند اما 172 دانش‌آموز امروز آثار خود را به نمایش گذاشته‌اند که پروژه‌های علمی آنها گروهی است و در هر گروه 3 تا 5 دانش‌آموز حضور دارد.

دبیر سومین جشنواره جابر ابن حیان ادامه داد: 32 استان در این جشنواره حضور دارند و 172 پروژه را به نمایش می‌گذارند که در مرحله کشوری پروژه‌های به نمایش گذاشته شده در 2 نوع پروژه‌های آزمایشی و طراحی ساخت و است.

شکوهی بیان کرد: به همراه 172 دانش‌آموز شرکت کننده در سومین جشنواره جابر ابن حیان 32 رئیس گروه تکنولوژی و 32 معاون مدیر کل نیز حضور دارند.

وی در خصوص وجه تمایز این جشنواره با جشنواره قبلی گفت: جشنواره قبلی در سال تحصیلی 91 - 92 برگزار شد که عمده پروژه‌ها آزمایشی بود اما در جشنواره امسال پروژه‌های طراحی و ساخت به نمایش گذاشته شده است.

دبیر سومین جشنواره جابر ابن حیان ادامه داد: از معاون فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان برای بازدید از این جشنواره و پروژه‌های دانش‌آموزی دعوت به عمل آورده‌ایم تا اگر دانش‌آموزی پروژه خوبی را ارائه کرده بود توسط این نهادها مورد حمایت قرار بگیرد.

تسنیم

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: