کد خبر: ۳۱۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۵ - ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - 2022October 16
رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی در سال تحصیلی 1402-1401 خبر داد.
شفاآنلاین>سلامت>علی اکبر محمدی با بیان اینکه تنها رسالت صندوق رفاه توجه به دانشجویان کم بضاعت و ایجاد زمینه رشد برای این دانشجویان است، اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که در زیرساخت های رفاهی شرایطی ایجاد کنیم تا دانشجویان عزیز بتوانند با آرامش خاطر بیشتری به تحصیل خود ادامه دهند.

 به گزارش شفاآنلاین:محمدی در ادامه از آغاز ثبت نام وام های دانشجویی خبر داد و گفت: شیوه نامه اعطای وام های تحصیلی، ودیعه مسکن، ضروری، ازدواج ، تولد فرزند و وام شهریه به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ شده است و دانشجویان می توانند طبق دستور العمل اجرایی جهت ثبت نام اقدام نمایند و از فوائد این وام ها بهره مند شوند.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در خصوص مهلت ثبت نام دانشجویان برای وام های ابلاغ شده تشریح کرد: دانشجویان می توانند حداکثر تا 30 دی ماه برای ثبت نام وام تحصیلی، تا 15 دی ماه برای وام های ضروری و ودیعه مسکن و تا 5 اسفندماه برای ثبت نام وام های ازدواج و فرزندآوری و همینطور وام شهریه اقدام نمایند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: