کد خبر: ۳۰۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - 2022May 14
مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی اعلام کرد:
میرهاشم موسوی اظهار داشت: استفاده از تمامی داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور و تجربیات انباشته مدیران و کارشناسان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی برای اجرایی شدن دقیق سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی، مورد توجه این سازمان قرار دارد.
 شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی با بیان اینکه مهم‌ترین مسائل و چالش‌های حوزه تأمین‌اجتماعی در سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است، گفت: با شناخت دقیق دلایل اصلی این چالش‌ها، می‌توانیم راهکارهای مناسب را طراحی کنیم.

به گزارش شفاآنلاین:میرهاشم موسوی در جلسه دبیرخانه دائمی سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی که بعد از ابلاغ این سیاست‌ها از سوی مقام معظم رهبری در فروردین ماه سال جاری و با هدف پیگیری جدی اجرایی‌سازی این سیاست‌ها در سازمان تأمین‌اجتماعی تشکیل شده است، اظهار داشت: استفاده از تمامی داشته‌ها و ظرفیت‌های کشور و تجربیات انباشته مدیران و کارشناسان حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی برای اجرایی شدن دقیق سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی، مورد توجه این سازمان قرار دارد.

وی افزود: با توجه به ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها و تلاش همکاران در این سازمان، آمادگی لازم وجود دارد که سازمان تأمین‌اجتماعی در طراحی و پیشبرد برنامه عملیاتی سیاست‌های ابلاغی، نقشی جدی برعهده بگیرد. از همه ظرفیت‌های بخشی و فرابخشی و داشته‌های این سازمان که ظرفیت بسیار بزرگی در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی کشور است، برای عملیاتی‌سازی این سیاست‌ها استفاده خواهد شد.

سازمان تأمین‌اجتماعی قطعاً در پیشبرد این سیاست‌ها نقش محوری دارد

مشاور مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی نیز در این جلسه گفت: با ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی از سوی مقام معظم رهبری، باید همه نهادها و مسئولان، برای اجرایی شدن سیاست‌ها به شکلی هم‌افزا و هماهنگ اقدام کنند.

صمدالله فیروزی با بیان اینکه ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی از مهم ترین رویدادهای سال‌های اخیر در حوزه رفاه و تأمین‌اجتماعی است، گفت: نباید اجازه دهیم فرصت ارزشمندی که با ابلاغ این سیاست‌ها برای اصلاح و به‌روزرسانی قوانین و مقررات فعلی و طراحی سازوکارهای موثر و کارآمد فراهم شده است، به سادگی از دست برود.

وی خاطرنشان کرد: با ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین‌اجتماعی، ما در این سازمان در مرحله اول باید جایگاه و نقش خود را در اجرایی کردن این سیاست‌ها تعیین کنیم. سازمان تأمین‌اجتماعی قطعاً در پیشبرد این سیاست‌ها نقش محوری دارد و باید از همه ظرفیت‌های سازمانی استفاده کنیم تا سیاست‌های کلی ابلاغی با موفقیت اجرا و خواسته‌ها و مطالبات مردم در حوزه تأمین‌اجتماعی محقق شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: