کد خبر: ۳۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۴ - ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 06
شفاآنلاین-دبیر مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور از افزایش 40درصدی جمع آوری زکات فطریه به نفع مددجویان این سازمان خبر داد.
به گزارش شفا آنلاین،«محمد نصیری»  با بیان اینکه هنوز مبلغ جمع آوری زکات فطریه نهایی نشده، افزود: مردم همچنان برای پرداخت زکات فطریه خود به مراکز بهزیستی مراجعه می کنند و پیش بینی می کنیم تا هفته آینده این مبالغ نهایی شود.

نصیری گفت: براساس فتوای مقام معظم رهبری و مراجع تقلید، عین پول برای کمک به نیازمندان در قالب پرداخت کمک هزینه درمان، سبد کالا و امور جاری مددجویان بهزیستی هزینه می شود.

وی ادامه داد: مردم نوعدوست و مومن کشور سال گذشته(1392)، 140میلیارد ریال زکات فطریه به مددجویان تحت پوشش سازمان بهزیستی کمک کردند.

دبیر مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: امسال نیز بیش از 17 هزار پایگاه جمع آوری زکات فطریه در مصلی ها، میادین اصلی شهر و مراکز دولتی و خیریه های تحت نظر این سازمان مستقر شده بودند.

وی با بیان اینکه سازمان بهزیستی کشور به عنوان واسطه، کفاره و فطریه روزه داران را به دست نیازمندان می رساند، یادآور شد: هموطنان به غیر از زکات فطریه می توانند با تماس به کد #720* و شماره 02184284 یا ارسال پیامک به شماره 8811 تلفن همراه و 8111 ایرانسل به مددجویان تحت پوشش کمک رسانی کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: