کد خبر: ۳۰۰۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۱۸ - ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - 2014August 04
شفا آنلاين-سرهنگ پرویز حسینی با اشاره به ساماندهی تابلوهای پارک مطلقا ممنوع، حمل با جرثقیل، افزود: تابلوهای پارک ممنوع غیرضروری در نقاط مختلف شهر تهران جمع آوری و در برخی معابر عمومی هم که نیاز باشد نصب می شود.
به گزارش شفا آنلاين،معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از اجرایی شدن طرح جمع آوری تابلوهای غیرضروری ˈپارک مطلقا ممنوع،حمل با جرثقیلˈ در این شهر خبر داد.
 
سرهنگ پرویز حسینی روز دوشنبه افزود: این تابلوها بنا به ضرورت تا پایان مرداد ماه در تهران تعدیل و برچیده می شوند.
 
وی با اشاره به ساماندهی تابلوهای پارک مطلقا ممنوع، حمل با جرثقیل، افزود: تابلوهای پارک ممنوع غیرضروری در نقاط مختلف شهر تهران جمع آوری و در برخی معابر عمومی هم که نیاز باشد نصب می شود.
 
وی، اضافه شدن فضای لازم برای پارک وسایط نقلیه و جلب رضایت شهروندان را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و گفت: کاهش تعداد این تابلوها در دست کار پلیس تهران قرار گرفته است.
 
سرهنگ حسینی از آغاز طرح زمان دار شدن برخی از تابلوهای پارک مطلقا ممنوع در تهران خبر داد و گفت: این طرح در برخی از معابر عمومی به اجرا درآمده است تا مردم با راحتی و آرامش بتوانند وسیله نقلیه خود را در ساعت های مجاز پارک کنند.
 
وی اظهار کرد: در برخی از خیابان های تهران همچون مناطقی از خیابان ولی عصر (عج) امکان زمان بندی شدن این تابلوها وجود ندارد و پلیس از توقف خودروها در طول شبانه روز در این مکان ها جلوگیری می کند.
 
معاون عملیاتی و ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از شهرداری تهران خواست اقدامات جدی تری را برای نصب تابلوهای پارک مطلقا ممنوع زماندار در نقاط مختلف شهر به عمل آورد تا شهروندان با آرامش بیشتری اقدام به توقف خودرو در این مکان ها کنند.
 
سردار اسکندر مومنی رییس پلیس راهور کشور نیز اخیرا با انتقاد از تعداد زیاد تابلوهای پارک مطلقا ممنوع در تهران و سایرکلانشهرها خواستار جمع آوری تابلوهای غیرضروری از سطح شهرها شده بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: