کد خبر: ۲۸۸۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۱:۲۰ - ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - 2021August 30
مردم حتی اگر مراجعه سرپایی هم داشته باشند و بدون تست و یا علائم کوچکی و حساسیت داشته باشند اغلب قریب به اتفاق درگیر کرونا هستند.
شفاآنلاین>سلامت>زالی گفت:زنجیره تزریق واکسن نباید قطع شود و تمام نهاد‌ها باید در زمینه واکسیناسیون کمک کنند.
به گزارش شفاآنلاین:علیرضا زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا تهران در جلسه ستاد مدیریت مقابله با کرونای استان تهران گفت:ممکن است شاخص پایین آمدن میزان مرگ و میر زمان بر باشد، اما نکته مهمی که وجود دارد این است که آثار تعطیلی‌ که در تهران اعمال شد نتیجه خوبی داشته و نکته بعدی بحث واکسیناسیون است که نباید زنجیره تزریق واکسن قطع نشود و واکسن مراکز باید تامین شوند.

وی افزود:در تهران ما نیاز به بازنگری در شیوه نامه‌ها داریم و ساز و کار‌ها باید مورد بررسی قرار گیرند. بحث منع تردد شبانه تاثیری در کاهش کرونا ندارد و نتیجه‌ای جزء به کارگیری و خستگی نیرو‌های انسانی پلیس نداشته است و باید این طرح مورد بررسی قرار گیرد.

زالی در ادامه گفت: آن چیزی که از تست رایگان مدنظر است این است که طرح شهید سلیمانی طرح مناسبی است و باید این طرح را اجرا کنیم و نکته‌ مهم این است که این تست باید در مراکز بهداشت انجام شود.

وی در ادامه گفت:مردم حتی اگر مراجعه سرپایی هم داشته باشند و بدون تست و یا علائم کوچکی و حساسیت داشته باشند اغلب قریب به اتفاق درگیر کرونا هستند.

زالی افزود:باید حواسمان به تغییرات الگویی این بیماری باشد و اگر واکسن وارد کشور شد، خواهشی که داریم این است که نیرو‌های سایر نهاد‌ها هم در بحث واکسیناسیون یاری کنند.

رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران ضمن هشدار به کادر درمان در خصوص سویه لامبدای بیماری کرونا: اخیرا موردی را در یکی از بیمارستان‌های تهران با توجه به سفر خارجی که داشت مشکوک شدیم.

 
برچسب ها: منع ، تردد ، شبانه ، کرونا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: