کد خبر: ۲۸۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۷ - ۲۹ تير ۱۳۹۳ - 2014July 20
شفا آنلاين-معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: مشمولان غایبی که خود را معرفی کنند با در نظر گرفتن شرایط آنان، در نزدیکترین مراکز آموزشی محل سکونت اعزام و بکار گرفته خواهند شد.
به گزارش شفا آنلاين،سرهنگ «رحمان علیدوست» افزود: تمام مشمولان غایبی که به هر دلیلی تاکنون خود را معرفی نکرده اند، باید برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی شان با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) اقدام کنند.

وی افزود: با توجه به تدابیر سازمان وظیفه عمومی ناجا، مشمولان غایبی که خود را معرفی کنند، با در نظر گرفتن شرایط آنان از نظر تاهل در نزدیکترین مراکز آموزشی محل سکونت اعزام و بکارگیری خواهند شد و در صورت عدم معرفی، برابر مواد 58 و 62 قانون خدمت وظیفه عمومی، با تشدید محدودیت ها و محرومیت های اجتماعی و عدم برخورداری از هرگونه تسهیلات دولتی و اشتغال در ادارات و کارگاه های دولتی و خصوصی مواجه خواهند شد.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطرنشان کرد: در صورت بکارگیری مشمولان غایب توسط کارفرمایان کارخانجات، کارگاه ها، شرکت ها، آموزشگاه ها، بنگاه ها، مغازه ها، تعمیرگاه های دولتی و خصوصی، برابر ماده 63 قانون خدمت وظیفه عمومی با آنان برخورد و برابر ماده 63 مکرر همین قانون، جهت اعمال مجازات تعیین شده به دستگاه های قضایی معرفی خواهند شد.

تابناک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: