کد خبر: ۲۸۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۲۶ تير ۱۳۹۳ - 2014July 17
شفا آنلاين-مدیرکل امور قرآنی نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش از اجرای طرح "مصباح‌الهدی" در سراسر کشور از مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: این طرح با رویکرد امام‌شناسی به صورت برش‌هایی از زندگی ائمه، متناسب با سنین دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده و در سال تحصیلی آتی اجرا خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاين،محمدرضا مسیب‌زاده به برنامه ویژه آموزش و پرورش در بخش قرآن پرداخت و گفت: حفظ موضوعی آیات الهی به عنوان یک کار محوری در سال جاری دنبال خواهد شد.

وی افزود: براین اساس آیاتی از قرآنی همراه با مفاهیم و پیام آن متناسب با سنین دانش‌آموزان در هر مقطع انتخاب می‌شود و دانش‌آموزان با تعدادی از آیات منتخب آشنا خواهند شد تا بتوانند در زندگی روزمره خود از آن استفاده کنند.

مدیرکل امور قرآنی نماز و عترت وزارت آموزش و پرورش افزود: این فعالیت‌ها در فوق‌برنامه‌های مدارس دیده شده و حضور دانش‌آموزان در آنها کاملا داوطلبانه است.

مسیب‌زاده همچنین از اجرای طرح "مصباح‌الهدی" در سراسر کشور از مهر ماه سال جاری خبر داد و گفت: در حوزه عترت با عنایت به منویات مقام معظم رهبری پیرامون لزوم توسعه و ترویج سبک زندگی اسلامی و نیز تاکیدات وزیر آموزش و پرورش مبنی بر تحقق این هدف و عملی کردن سبک و سیره رفتاری و اخلاقی نبی مکرم اسلام (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و ضرورت کاربردی و کیفی کردن آموزه‌های چهارده معصوم (ع)، طرحی تحت عنوان «مصباح‌الهدی» برای نخستین بار در مدارس کشور اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح با رویکرد امام‌شناسی به صورت برش‌هایی از زندگی ائمه، متناسب با سنین دانش‌آموزان برنامه‌ریزی شده و در سال تحصیلی آتی اجرا خواهد شد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: