کد خبر: ۲۸۱۳۰۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۷ - ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - 2021May 22
این اطلاعات شامل ساعت‌کاری و میزان شلوغی هر مرکز، رده سنی افراد واجد شرایط، زمان واکسیناسیون، نوع واکسن، مدارک لازم، و سایر اطلاعات تکمیلی می‌باشد.
شفاآنلاین>سلامت>بعد از حدود یک ماه از شروع واکسیناسیون به صورت عمومی در کشور و ایجاد صف‌های طولانی در مراکز، نقشه و مسیریاب بلد اطلاعات جامع درباره هر یک از مراکز تزریق واکسن کرونا را روی نقشه نمایش داد.

به گزارش شفاآنلاین:بعد از حدود یک ماه از شروع واکسیناسیون به صورت عمومی در کشور و ایجاد صف‌های طولانی در مراکز، نقشه و مسیریاب بلد اطلاعات جامع درباره هر یک از مراکز تزریق واکسن کرونا را روی نقشه نمایش داد. این اطلاعات شامل ساعت‌کاری و میزان شلوغی هر مرکز، رده سنی افراد واجد شرایط، زمان واکسیناسیون، نوع واکسن، مدارک لازم، و سایر اطلاعات تکمیلی می‌باشد. 

این اطلاعات در سطح شهر تهران هر روز توسط نیروهای بلد و کاربران مشارکت‌کننده برای کلیه مراکز بروزرسانی می‌شود تا کاربران با مراجعه به نرم‌افزار بتوانند آخرین وضعیت و اطلاعات را مشاهده کنند و با راحتی بیشتر به مراکز مراجعه کنند. همچنین آخرین زمان بروزرسانی این اطلاعات هم در صفحه مربوط به هر مرکز واکسیناسیون نوشته شده است.  اطلاعات مراکز واکسیناسیون کرونا هم اکنون در محدوده‌های شرق تهران، غرب، تهران، شمال تهران و جنوب  تهران قابل مشاهده است و به زودی برای شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، کرج و اهواز نیز در دسترس خواهد بود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: