کد خبر: ۲۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲:۵۶ - ۰۹ تير ۱۳۹۳ - 2014June 30
شفا آنلاین:رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر گفت: همه اعزام های کادر درمانی حج و عتبات عالیات، فقط از طریق این مرکز و بدون دریافت هیچ وجهی انجام می شود.
به گزارش شفا آنلاین، از اعلام روز دوشنبه اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر، سید علی مرعشی با بیان این مطلب یادآور شد: چند سالی است که در آغاز فرآیند انتخاب پزشکان حج، کلاهبرداران از اشتیاق این گروه زحمتکش جامعه برای مناسک حج سوء استفاده کرده و گاه کلاهبرداریهایی نیز انجام می شود.

وی گفت: روز گذشته، تعدادی از پزشکان با دفتر مرکز پزشکی حج و زیارت تماس گرفته و اعلام کردند گروهی با ادعای این که پرسنل این مرکز هستند به پزشکان اعلام کرده اند که برای اعزام به حج انتخاب شده و درخواست واریز وجه کرده اند.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر افزود: ما بلافاصله پس از اطلاع، این موضوع را از طریق حراست جمعیت، سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری پیگیری کردیم، اما شایسته است جامعه پزشکی نیز همکاری لازم را با ما داشته باشد.

وی بار دیگر تاکید کرد: مسیر رسمی و قانونی هرگونه اعزام فقط از طریق مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر است و خدمات پزشکان و پیراپزشکان در حج کاملا داوطلبانه بوده و هیچ وجهی بابت اعزام یا خدمات آنها در حج دریافت نمی شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: