کد خبر: ۲۶۰۰۲۸
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۳ تير ۱۳۹۹ - 2020June 23
امحای حدود ۹۰ تن مواد مخدر مکشوفه غیر دارویی با دستور دبیرکل ستاد در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان آذربایجان غربی انجام می‌شود که به صورت زنده و همزمان از طریق ویدئو کنفرانس پخش می‌شود

شفاآنلاین >اجتماعی >مراسم بزرگداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر امروز برگزار و حدود ۹۰ تن مواد مخدر به صورت ویدئو کنفرانس در سه استان کشور امحا می‌شود.

به گزارش شفاآنلاین: ۲۶ ژوئن در تقویم جهانی به عنوان روز جهانی مبارزه با مواد مخدر تعیین شده است و هرساله کشورهای مختلف و سازمان ملل این روز را گرامی می‌دارند. در ایران نیز که یکی از کشورهای پیشرو در امر مبارزه با مواد مخدر است، امسال برنامه‌هایی در طول هفته مبارزه با مواد مخدر که از ۳۱ خرداد لغایت ششم تیرماه می‌باشد، انجام می‌شود تا کشورمان عزم خود را در این امر، اعلام دارد.

در این راستا، مراسم بزرگداشت سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر، امروز سه‌شنبه، سوم تیرماه که به «تقویت همکاری‌های بین بخشی و فرابخشی در عرصه مبارزه با مواد مخدر» نام‌گذاری شده است، در مجموعه فرهنگی شقایق برگزار می‌شود.

در این همایش علاوه بر سخنرانی سردار اسکندر مؤمنی، دبیرکل ستاد، برخی دست‌اندرکاران و فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر از جمله سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ پاسدار قاسم رضایی جانشین فرماندهی نیروی انتظامی، سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور، فدولوف نماینده دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل متحد در تهران حضور داشته و به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.
همچنین در ادامه جلسه و همزمان با این مراسم که در تهران انجام می‌شود، امحای حدود ۹۰ تن مواد مخدر مکشوفه غیر دارویی با دستور دبیرکل ستاد در استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان آذربایجان غربی انجام می‌شود که به صورت زنده و همزمان از طریق ویدئو کنفرانس پخش می‌شود.
در پایان نیز از سامانه ملی اطلاعات مبارزه با مواد مخدر رونمایی و از جانباز سرافراز عرصه مبارزه با مواد مخدر «حسین رخشانی» از سیستان و بلوچستان تقدیر و اسامی فعالان عرصه مبارزه با مواد مخدر اعلام می‌شود.
گفتنی است؛ امسال روز جهانی مبارزه با مواد مخدر، ۲۶ ژوئن برابر با ۶ تیر ماه می‌باشد و سازمان ملل متحد این روز را به شعار «دانش بیشتر، مراقبت بهتر» مزین نموده است.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: