کد خبر: ۲۵۷۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۱ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - 2020May 13
۵۸ درصد آمريکايي‌ها معتقدند دولت دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريکا اقدامات کافي براي مقابله با موج دوم کرونا در ماه‌هاي آينده انجام نمي‌دهد
شفاآنلاین>سلامت>نتايج تازه‌ترين نظرسنجي‌ها نشان مي‌دهد که اکثريت آمريکايي‌ها معتقدند دولت فدرال اين کشور اقدامات کافي براي جلوگيري از بروز موج دوم شيوع کرونا انجام نمي‌دهد.

به گزارش شفاآنلاین،نتايج نظرسنجي که سه‌شنبه به وقت محلي منتشر شد، حاکي است که ۵۸ درصد آمريکايي‌ها معتقدند دولت دونالد ترامپ رييس جمهوري آمريکا اقدامات کافي براي مقابله با موج دوم کرونا در ماه‌هاي آينده انجام نمي‌دهد.

اين در حالي است که تنها ۳۹ درصد شرکت‌کنندگان در اين نظرسنجي گفتند که دولت، اقدامات کافي در اين زمينه انجام مي‌دهد.

همچنين ۴۶ درصد شرکت‌کنندگان با اشاره به احتمال بروز موج دوم شيوع کرونا گفتند که در اين باره «نگران هستند اما نمي‌ترسند» اما ۳۵ درصد گفتند که از موج دوم مي‌ترسند.

از سوي ديگر، ۵۴ درصد شرکت‌کنندگان در اين نظرسنجي اعلام کردند که عملکرد فعلي دولت فدرال براي مقابله با کرونا را ضعيف توصيف کردند اما ۴۴ درصد شرکت‌کنندگان از عملکرد دولت ابراز رضايت کردند.

محبوبيت کلي ترامپ در نظرسنجي‌ها ۴۵ درصد است اما رضايت عمومي از برنامه‌هاي دولت وي براي مقابله با کرونا با ۳ درصد کاهش به ۴۲ درصد رسيده است.

آمار رسمي نشان مي‌دهد که در آمريکا بيش از يک ميليون و ۳۸۵ هزار نفر به کرونا مبتلا شده‌اند که از ميان آنها بيش از ۲۶۲ هزار نفر بهبود يافته و ۸۱ هزار و ۷۹۵ تن نيز جان خود را از دست داده‌اند.سي ان ان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: