کد خبر: ۲۵۳۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 18
اهداکنندگان تهرانی که ساکن مناطق شمالی پایتخت هستند در روزهای پنجم، ششم، هفتم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر به مرکز اهدای خون صدر مراجعه کنند
شفاآنلاین>سلامت>مدیرکل انتقال خون استان تهران برنامه مراکز فعال اهدای خون در نوروز ۱۳۹۹ را اعلام کرد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر محمدرضا مهدی زاده با اشاره به فعالیت هشت مرکز اهدای خون در نوروز ۱۳۹۹، گفت: مرکز وصال همه روزه از ۸ صبح تا 8:30 و مراکز تهرانپارس، ستاری، شهرری، پیروزی و شهریار به غیر از روزهای اول و سیزدهم فروردین در تمام روزهای آغاز سال جدید از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر فعال هستند.

وی افزود: مردم ورامین نیز می توانند در روزهای نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم فروردین، از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر به مرکز اهدای خون این شهر مراجعه کنند.

مهدی‌زاده در مورد اهداکنندگان شمال تهران نیز اضافه کرد: اهداکنندگان تهرانی که ساکن مناطق شمالی پایتخت هستند در روزهای پنجم، ششم، هفتم، نهم، دهم، یازدهم و چهاردهم می‌توانند از ساعت ۹ صبح تا ۴ بعدازظهر به مرکز اهدای خون صدر مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی انتقال خون استان تهران وی با اشاره به عمر سه روزه پلاکت و غیر قابل ذخیره شدن این فرآورده برای مدت طولانی، خاطر نشان کرد: امیدواریم با مراجعه و همراهی مردم در ایام نوروز دغدغه ای برای تامین پلاکت مورد نیاز بیماران نیز وجود نداشته باشد.ایسنا

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: