کد خبر: ۲۵۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۵ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - 2020March 04
نقش طب سوزنی در تقویت سیستم ایمنی بدن انکار نشدنی است؛ اما این به آن معنا نیست که اگر کسی طب سوزنی انجام دهد قطعا بیمار نخواهد شد، بلکه درصد بیمار شدن در او کاهش خواهد یافت
شفاآنلاین>سلامت>بازرس انجمن علمی طب سوزنی درباره نقش طب سوزنی در تقویت سیستم ایمنی بدن برای مقابله بیماری‌ها توضیح داد.

به گزارش شفاآنلاین، دکتر عیسی پیر مرادی ، ‌ با بیان اینکه طب سوزنی می‌تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن موثر باشد، گفت: بیماری<Sickness> همیشه به دلیل عامل بیماری‌زا نیست، بلکه قدرت ایمنی بدن هم نقش مهمی ایفا می‌کند؛ مثلا دو نفر ممکن است در یک موقعیت قرار گیرند، اما فردی مبتلا شود و دیگری خیر؛ در واقع این فرد قدرت دفاعی بالایی داشته که باعث عدم ابتلا شده است.

وی در ادامه افزود: نقش طب سوزنی در تقویت سیستم ایمنی بدن انکار نشدنی است؛ اما این به آن معنا نیست که اگر کسی طب سوزنی انجام دهد قطعا بیمار نخواهد شد، بلکه درصد بیمار شدن در او کاهش خواهد یافت.

این متخصص طب سوزنی همچنین اظهار کرد: به علت آنکه حضور در محیط‌های شلوغ احتمال ابتلا به بیماری را افزایش می‌دهد، درحال حاضر نمی‌توان این عمل را به صورت گسترده انجام داد.

وی تصریح کرد: جهت تقویت سیستم ایمنی بدن جهت مبارزه با بیماریها و از جمله بیماری‌هایی نظیر کروناویروس، رعایت برخی نکات تغذیه‌ای نیز قابل توجه است. مصرف گروه ویتامین‌های B و C می‌تواند موثر باشد.ایسنا 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: