کد خبر: ۲۵۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۵ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - 2020February 29
با افزایش ۲۱۹ موردی تعداد افراد آلوده به کروناویروس در مجموع حدود ۳۱۵۰ نفر در کره جنوبی به این ویروس آلوده شده‌اند. همچنین تاکنون ۱۶ نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند
شفاآنلاین>سلامت>مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کره جنوبی و رسانه‌های داخلی آمریکا از افزایش تعداد افراد آلوده به کروناویروس در این دو کشور خبر دادند.

به گزارش شفاآنلاین ، مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های کره جنوبی امروز (شنبه) ۲۱۹ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در این کشور را تایید کرده است.

با افزایش ۲۱۹ موردی تعداد افراد آلوده به کروناویروس در مجموع حدود ۳۱۵۰ نفر در کره جنوبی به این ویروس آلوده شده‌اند. همچنین تاکنون ۱۶ نفر در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

به گزارش رویترز، کره جنوبی بعد از چین بالاترین تعداد موارد قطعی ابتلا به بیماری کووید-۱۹ را گزارش کرده است. بیشتر موارد ابتلا به این بیماری در میان ساکنان شهر «دئگو»، مرکز شیوع کروناویروس بوده است.

همچنین شبکه خبری سی‌ان‌ان از افزایش شمار تعداد افراد آلوده به کروناویروس در ایالات متحده خبر داد و اعلام کرد: تاکنون ابتلای ۶۴ نفر تایید شده و هنوز موردی از فوت بیماران گزارش نشده است.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: