کد خبر: ۲۵۱۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۷ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 17
شفاآنلاين -140 نماینده مجلس شورای اسلامی از تلاش های دكتر علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حل مشکل کارگران شرکت کشت و صنعت کارون استان خوزستان قدردانی کردند.

به گزارش شفاآنلاين، مشکل حق بیمه کارگران شرکت کشت و صنعت کارون استان خوزستان حدود 10 سال ادامه داشت که با تلاش های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان این وزارتخانه حل شد.

متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

موضوع: تقدیر و تشکر از تلاش و اهتمام دلسوزانه جناب آقای دکتر ربیعی، وزیر محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رفع مشکل چند ساله کارگران و ایجاد بارقه امید و نشاط در جامعه کارگری.

احتراما استحضار دارید کارگران  زحمت کش شرکت کشت و صنعت کارون استان خوزستان بابت حق بیمه های متعاقه خود، حدود 10 سال با مشکل جدی مواجه بوده اند و متاسفانه طی سال های گذشته مسئولین ذیربط اقدامی در رفع این مشکل ننمودند به نحوی که با اعتراض و تحصن مستمر صدها کارگر در تهران و استان و... خوراک تبلیغاتی رسانه های بیگانه علیه نظام گردیده بود. که بحمداله درایت، تدبیر و مساعی جناب آقای دکتر ربیعی در جلسات مستمر موجب گره گشایی شد و موجی از امید و نشاط در بین خانواده کارگران استان های بوشهر، خوزستان، لرستان و ایلام ایجاد نموده و موجب رضایت مندی آنها از دولت محترم گردید.

لذا به مصداق من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق، کمال تشکر و قدردانی خود را از تلاش های جناب آقای دکتر ربیعی اعلام می نماییم.




نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: