کد خبر: ۲۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 15
شفاآنلاین-رییس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: خیرین می توانند با شرکت در طرح بیمه(عمرو آتیه) کودکان آسمانی، فرزندان تحت پوشش بهزیستی را تامین کنند و در تامین آینده ای بهتر برای آنها سهیم شوند.
به گزارش شفا آنلاین،«محمد نصیری» افزود: طرح بیمه کودکان آسمانی که حدود دو سال متوقف شده بود، بار دیگر با کمک خیرین احیا و اجرایی می شود.

وی ادامه داد: در راستای تحقق برنامه های کلان دولت مبنی بر گسترش عدالت اجتماعی و ایجاد رفاه برای قشر نیازمند جامعه و استفاده از توان افراد نیکوکار تفاهمنامه ای با بیمه نوین منعقد شده است.

نصیری افزود: حمایت از جامعه هدف و رسیدگی به امور مددجویان، ایتام و فرزندان خانواده های تحت پوشش، از مهمترین اهداف اجرای طرح بیمه کودکان آسمانی است.

وی با اشاره به جذب خیرین و افراد نیکوکار در قالب طرح بیمه کودکان آسمانی گفت: همه فرزندان تحت پوشش بهزیستی شامل فرزندان بی سرپرست و بدسرپرست، فرزندان زنان سرپرست خانوار، شبه خانواده، فرزندان خانواده های ضایعه نخاعی و معلولین تحت پوشش این طرح قرار گرفتند.

نصیری تصریح کرد، خیران با بیمه کردن کودک مورد نظر خود به مدت حداقل پنج سال و حداکثر 30سال، شرایط تغییر وضعیت زندگی و ایجاد رفاه برای کودک را فراهم می کنند.

وی افزود: در تمام مدتی که فرد خیر به حساب بیمه و به نام کودک پول واریز می کند فرد حق برداشت ندارد و پس از اتمام زمان تعیین شده، مبالغ جمع شده به حساب کودک واریز می شود.

رییس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی گفت: کودک پس از رسیدن به سن بلوغ می تواند با نظارت بهزیستی، این پول را صرف ایجاد اشتغال، ازدواج و ادامه تحصیل کند.

وی یادآورشد: اکنون بیش از شش هزار کودک توسط خیرین بیمه شده اند و پیش بینی می کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان، بیش از 10 هزار کودک توسط خیرین بیمه شوند.

نصیری با بیان اینکه امسال در نظر داریم این طرح را بصورت کشوری در مناطق اجرایی کنیم، افزود: همه هموطنان یک اندیش می توانند با پرداخت 100 هزار ریال در ماه، در اجر معنوی این طرح و ساخت فردایی بهتر برای کودکان سهیم باشند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: