کد خبر: ۲۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۹ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 12
شفا آنلاین:معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان البرز گفت: 3 تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج- قزوین، 23 مصدوم برجای گذاشت.

به گزارش شفا آنلاین،آرش رحمتی اظهار داشت: حادثه اول ساعت 12:34 دقیقه در لاین جنوبی اتوبان کرج- قزوین و در محدوده پل جدید هشتگرد رخ داد.

وی افزود: این حادثه بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون و یک دستگاه پراید 5 نفر مصدوم شدند که پس از وقوع حادثه نیروهای امدادی به سرعت در محل تصادف حاضر شده و پس از انجام اقدامات درمانی اولیه مصدومان را به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) هشتگرد منتقل کردند.

این مقام مسئول بیان کرد: حادثه دوم ساعت 13:58 دقیقه در لاین شمالی اتوبان کرج- قزوین (ورودی حر) به وقوع پیوست که متاسفانه 13 مصدوم برجای گذاشت.

رحمتی ابراز داشت: این حادثه به دنبال برخورد یک دستگاه نیسان، یک دستگاه پژو و 2 دستگاه پراید اتفاق افتاد که پس از وقوع حادثه با اعزام 4 آمبولانس مصدومان به بیمارستان امام جعفرصادق(ع) هشتگرد و بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) نظرآباد منتقل شدند.

معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان البرز در ادامه از وقوع تصادف سوم سخن به میان آورد و گفت: این تصادف در ساعت 17:44 دقیقه در اتوبان کرج- قزوین به وقوع پیوست.

وی اضافه کرد: در این حادثه که بر اثر برخورد 2 دستگاه پراید، یک دستگاه سمند، یک دستگاه پرشیا و یک کامیون اتفاق افتاد پنج نفر مصدوم شدند که بلافاصله با اعزام دو دستگاه آمبولانس به بیمارستان امام جعفر صادق(ع) منتقل شدند.

این مقام مسئول بیان کرد: خوشبختانه حال عمومی مصدومان این حوادث خوب گزارش شده است که امیدواریم با اقدامات پزشکی مطلوب مصدومان هرچه زودتر بهبودی کامل خود را به دست آورند.

رحمتی بیان کرد: متاسفانه این حوادث بر اثر بی احتیاطی رانندگان و عدم وجود علائم هشدار دهنده مناسب به وقوع پیوسته است که امیدواریم رانندگان با رعایت بیشتر نکات ایمنی و نصب علائم هشدار دهنده در محدوده های مذکور دیگر شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: