کد خبر: ۲۴۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - 2019November 19
طبق آخرین آمار به طور متوسط ماهانه ۱۲۰۰ مورد همودیالیز برای بیماران ثابت، میهمان، اورژانسی و بستری در بخش ها انجام می شود.
شفاآنلاین>سلامت>رئیس بیمارستان شهدای گمنام، گفت: بخش دیالیز این مرکز به طور متوسط ماهانه ۱۲۰۰ مورد همودیالیز انجام می دهد.

به گزارش شفاآنلاین، سید مجتبی میرهاشمی، اظهار داشت: بخش دیالیز بیمارستان شهدای گمنام فعالیت رسمی خود را با ظرفیت ۶ تخت و ارائه خدمت در یک شیفت کاری از اردیبهشت ۱۳۹۶ آغاز کرد.

وی با اشاره به قرار گرفتن این بیمارستان در یکی از مناطق محروم تهران، گفت: درحال حاضر این بخش با کمک خیرین و حمایت مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با ظرفیت ۱۵ تخت در سه شیفت صبح، عصر و شب به ۹۰ بیمار ثابت خدمات استاندارد دیالیز با بالاترین کیفیت مراقبتی به بیماران ارائه می شود.

میرهاشمی خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار به طور متوسط ماهانه ۱۲۰۰ مورد همودیالیز برای بیماران ثابت، میهمان، اورژانسی و بستری در بخش ها انجام می شود.

میرهاشمی ضمن تقدیر از مشارکت خیرین سلامت در ارتقای کمی و کیفی ارائه خدمات به بیماران دیالیزی، گفت: تهیه ترازوی مخصوص بیماران ویلچری، تجهیز رختکن بیماران، تهیه میان وعده برای بیماران و...، از جمله خدماتی است که با مشارکت خیرین، به بیماران ارائه می شود.مهر  

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: