کد خبر: ۲۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 11
شفاآنلاین-تابلوی کلینیک پیشگیری و کنترل خشم 17 خرداد ماه رونمایی شد و قرار است تهران نخستین شهری باشد که این کلینیک‌ها در آن آغاز به کار می‌کند، البته قرار است به گفته معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان این کلینیک اواخر شهریورماه نیز در شهر مشهد راه‌اندازی شود.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر محمود گلزاری  با بیان این مطلب اظهارکرد: با توافق صورت گرفته با شهرداری مشهد قرار است مرداد ماه سال جاری برخی از کارشناسان ارشد رشته روانشناسی‌ بالینی را در مشهد در زمینه راه‌های کنترل خشم آموزش ‌دهیم و این کلینیک‌ها را اواخر شهریورماه در این شهر راه‌اندازی کنیم؛ البته در صورت همکاری شهرداری اصفهان تا آبان ماه کلینیک کنترل خشم در این شهر نیز افتتاح می‌شود.

وی تاکید کرد: اصفهان و مشهد دو مرکز دانشگاهی هستند و تعداد کارشناسان ارشد روانشناسی و مشاوره این شهرها به اندازه کافی است و استاد هم برای آموزش راه‌های پیشگیری و کنترل خشم دارند.

پیش از این حدود 50 نفراز کارشناسان ارشد رشته روانشناسی بالینی در خانه سلامت شهرداری تهران در منطقه 7 تهران در زمینه پیشگیری از خشم آموزش داده شده‌اند و قرار است از اوایل دی ماه در دو منطقه تهران کلینیک کنترل و پیشگیری از خشم راه‌اندازی شود.

برچسب ها: کلینیک ، خشم ، کنترل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: