کد خبر: ۲۴۲۶۹۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - 2019September 26
به دنبال حادثه خروج قطار از ریل در سیستان و بلوچستان و مصدوم شدن چند نفر از مسافران، شاهد حضور هموطنان سیستانی در صف اهدای خون بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی سازمان انتقال خون، با اشاره به حادثه خروج قطار از ریل در سیستان و بلوچستان و مصدوم شدن چند نفر از مسافران، گفت: خون مورد نیاز برای مصدومان حادثه تامین شده است.

به گزارش شفا آنلاین:بشیر حاجی بیگی،  افزود: به دنبال حادثه خروج قطار از ریل در سیستان و بلوچستان و مصدوم شدن چند نفر از مسافران، شاهد حضور هموطنان سیستانی در صف اهدای خون<Blood donation queue> بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی با اشاره به کافی بودن ذخیره خون در استان سیستان و بلوچستان، گفت: آن طور که از پایگاه انتقال خون استان سیستان و بلوچستان گزارش دریافت کرده ایم، به دنبال وقوع حادثه خروج قطار در این استان، هموطنان ما برای اهدای خون در صف ایستادند.

حاجی بیگی، ضمن تقدیر از هموطنان همیشه در صحنه سیستان و بلوچستان، افزود: بر اساس گزارش های دریافتی، هنوز هموطنان ما در استان در صف اهدای خون حضور دارند.

وی ادامه داد: با توجه به حضور گرم مردم سیستان و بلوچستان در صف اهدای خون، پایگاه انتقال خون استان تا زمان استقبال مردم، آماده دریافت خون های اهدایی هموطنان غیور و خونگرم استان خواهد بود.مهر
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: