کد خبر: ۲۳۹۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲:۵۷ - ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - 2014June 02
شفا آنلاين-پخش برنامه «ماه عسل»‌ با اجرای احسان علیخانی و «ماه خدا» با اجرای حسن سلطانی از برنامه‌های تلویزیون برای ماه مبارک رمضان است.

به گزارش شفا آنلاين،مجید زین‌العابدین مدیر شبکه سه سیما در یک نشست خبری که یکشنبه در سالن نشست‌های سیما برگزار شد، برنامه شبکه‌های سیما در تابستان امسال را اعلام کرد.  

زین‌العابدین درباره سریال‌های ماه مبارک رمضان گفت: «سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم از شبکه یک سیما پخش می‌شود و شبکه دو سیما از بین دو سریال «فاخته» ساخته محمود معظمی  و «جاده قدیم» به کارگردانی بهرام بهرامیان  یک سریال را انتخاب می‌کند.»

مدیر شبکه سه سیما افزود: «از میان سریال‌های «هفت سنگ» به کارگردانی علیرضا بذرافشان و «شمعدونی» ساخته سروش صحت برای پخش از شبکه سه سیما، یکی انتخاب و به پخش در ایام ماه رمضان می‌رسد.»

او با اشاره به کاهش تعداد سریال‌ها در ماه رمضان گفت: «این سیاست را در پیش گرفته‌ایم تا تولیداتمان بهتر دیده شوند و مخاطبان نیز برای شرکت در برنامه‌های مذهبی و عبادی تمرکز بیشتر داشته باشند.»

زین‌العابدین در ادامه از «شهر باران» تولید شبکه یک، «ماه عسل»‌ با اجرای احسان علیخانی تولید شبکه سه و «ضیافت» تولید شبکه قرآن، به عنوان برنامه‌های افطار نام برد.

زین‌العابدین افزود: «برنامه سحرگاهی «ماه خدا» را حسن سلطانی در شبکه یک اجرا می‌کند و در شبکه دو سیما شاهد برنامه «سحر اولی‌ها» هستیم و شبکه قرآن «نسیم اجابت» را هنگام سحر پخش می‌کند.»

او در ادامه این نشست از پخش هشت تا 9 سریال بعد از ماه رمضان خبر داد و گفت: «شبکه یک سیما «معراجی‌ها» و سریال «معمای شاه» را در دستور پخش دارد. شبکه دو سریال «دولت مخفی» راما قویدل را پخش می‌کند. شبکه سه تصمیم دارد یکی از دو گزینه‌ای که ماه رمضان پخش نمی‌شود، روی آنتن ببرد و پخش سریال «دردسرهای عظیم» را هم در دستور کار خود دارد. شبکه چهار نیز «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را پخش خواهد کرد و شبکه تهران هم دو سریال «جاده چالوس» و «شاید برای شما هم اتفاق بیفتد» را پخش می‌کند.»

زین‌العابدین در بخش دیگر صحبت‌هایش درباره برنامه‌های ورزشی شبکه سه، گفت: «با عنایت آقای ضرغامی و برنامه‌ریزی معاونت‌ها هر 64 مسابقه جام جهانی فوتبال برزیل پخش می‌شود. این در حالی است که اکثر کشورها فقط بازی خود را پخش می کنند.»

زین‌العابدین درباره تأخیر در پخش مسابقات و همچنین اعمال ممیزی در پخش برنامه زنده ورزشی، گفت: «نه تنها در جام جهانی بلکه در همه مسابقات روند باز نشر با تأخیر چند ثانیه‌ای انجام می‌شود که این زمان حداکثر هفت ثانیه است. مسابقات جام جهانی هم به همین شیوه پخش می‌شود.»

مدیر شبکه سه سیما درباره برنامه‌های طنز تلویزیونی، گفت: «سری جدید طنز «قندپهلو» و طنزهای «هله‌هوله»، «سیگنال موجود نیست» و «معدنی‌ها» نیز در شبکه‌های مختلف طراحی شده‌اند و مسابقات تلویزیونی «مکعب»، «نشان برتر»، «سیمرغ»، «رکورد»، «فوت و فن»، «20 ستاره»، «تاکسی تهران» و «کتابخوانی» مسابقات تابستانی تلویزیون هستند.»

او درباره پخش سریال «سرزمین کهن» توضیح داد: «بنا و تفاهم ما برای اصلاح این سریال است و برای این کار جلسات متعددی با محمد مسعود تهیه کننده سریال برگزار کردیم تا پروژه اصلاح و برای پخش آماده شود.»

زین‌العابدین درباره حضور مهران مدیری در شبکه سه و ساخت سریال جدید، گفت: «ما در ابتدا گفت‌وگوهایی با مهران مدیری داشتیم و برای اینکه ایشان کار جدیدی را شروع کنند به تفاهم رسیدیم، اما ایشان همزمان با شبکه تهران هم گفت‌وگوهایی داشتند که زودتر به نتیجه رسید و کار را شروع کردند. تمایل داریم ایشان در شبکه سه هم برنامه‌ داشته باشند.»

مدیر شبکه 3 درباره بازگشت فرزاد حسنی با برنامه «کوله‌پشتی» گفت هنوز تفاهمی حاصل نشده و درباره «ویتامین 3» هم هنوز برنامه خاصی مشخص نشده است.

خبرآنلاین

برچسب ها: سریال ، ماه ، رمضان ، عسل
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: