کد خبر: ۲۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۶ - ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 31
شفاآنلاین-معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی در راستای برنامه‌های ترویجی خود در هفته صنایع دستی، اقدام به راه‌اندازی کارگاه آموزشی برای کودکان و نوجوانان می‌کند.

به گزارش شفاآنلاین، نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی امسال همراه با عرضه و فروش آثار هنری، برنامه‌های تخصصی آموزشی و ترویجی برای کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری برنامه‌های آموزشی در نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی تهران، آشنایی آینده‌سازان میهن اسلامی‌مان با فرآیند ساخت و تولید محصولات صنایع دستی است.

یکی از این برنامه‌ها برگزاری کارگاه آموزش صنایع دستی به کودکان و نوجوانان در فضایی اختصاصی خواهد بود که طی آن کودکان در سنین مختلف خواهند توانست مراحل مختلف تولید برخی رشته های صنایع دستی را از نزدیک ببینند و به صورتی ملموس با این هنرها آشنا شوند.

برگزاری برنامه‌های آموزشی پایه از این دست می‌تواند صنایع دستی را به جایگاه اصلی خود در زندگی روزمره مردم بازگرداند و نسل‌های جدید و خانواده‌ها با این محصولات فرهنگی بیش از پیش آشنا شوند.

نمایشگاه بین‌المللی صنایع دستی و هنرهای سنتی تهران همزمان با هفته صنایع دستی از بیستم تا بیست و پنجم خرداد در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دانلود کتاب هنر و صنایع دستی کتاب Michaels
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
0
0
دانلود کتاب هنر و صنایع دستی کتاب Michaels
http://booktolearn.com/?p=2160
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: