کد خبر: ۲۳۷۲۷۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۶ تير ۱۳۹۸ - 2019July 17
دانش‌آموزان باهوش در مدارس بسیار داریم، اما دانش آموزی که از سلامت روان برخوردار باشد کم است بنابراین حراست از نونهالان و نوجوانان ضرورت پیدا می‌کند
شفا آنلاین>اجتماعی>شکوهی گفت: دانش‌آموزان باهوش <Clever students>در مدارس بسیار داریم، اما دانش آموزی که از سلامت روان برخوردار باشد کم است.

به گزارش شفا آنلاین: مسعود شکوهی مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی، توجیهی مدیران و مجریان طرح نماد اظهار کرد: در این دوره آموزشی به دنبال تبیین اهداف، برنامه و سیاست‌ها هستیم و دستگاه‌هایی که بیشترین همکاری را با ما دارند در این دوره حضور پیدا کردند تا راهکار‌های اجرای بهتر را مرور کنیم.

کوچ اداره مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی به معاونت پرورشی

وی ادامه داد: برخی از دوگانگی‌ها در سیاستگذاری طرح نماد ناراضی بودند، اما براساس سیاست‌های آموزش و پرورش مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی از معاونت تربیت بدنی به معاونت پرورشی انتقال پیدا کرد و قصد داریم به زودی اداره مشاوره و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی شکل دهیم.

شکوهی گفت: تاکنون حدود چهار ماه از این تغییرات می‌گذرد و کار را با هماهنگی جلو می‌بریم تا در نهایت دانش آموزی متعادل و تمام و کمال داشته باشیم و در انجام این امر مهم و حساس به همکاری نزدیک استان‌ها نیاز داریم.

مدیرکل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه چند سال از اجرای طرح نماد گذشته است، بیان کرد: البته همه کار ما نماد نیست و بخشی از پیشگیری در برابر آسیب‌های اجتماعی را شامل نماد می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان باهوش در مدارس بسیار داریم، اما دانش آموزی که از سلامت روان برخوردار باشد کم است بنابراین حراست از نونهالان و نوجوانان ضرورت پیدا می‌کند.

میانگین تراکم دانش آموزی در شهرستان‌های استان تهران
در ادامه محمد صیدلو مدیرکل شهرستان‌های استان تهران گفت: هر نهادی که می‌خواهد برای آینده خود کاری انجام دهد باید از امروز و از کلاس‌های درس آغاز کند و به دنبال این موضوع اجرای طرح نماد انجام شد، طرحی که جای آن خالی بود.

وی با بیان اینکه در استان تهران ۲ اداره کل آموزش و پرورش با ویژگی‌های خاص خود داریم، ادامه داد: میانگین تراکم دانش آموزی در شهرستان‌های استان تهران ۳۲ است در حالی که میانگین کل کشور ۲۴ است.

مدیرکل شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه یک میلیون و ۵۰ هزار فرهنگی کار تعلیم و تربیت را برای دانش‌آموزان این منطقه دنبال می‌کنند، گفت: از ۴۷۰ هزار دانش‌آموز اتباع خارجی ۱۱۲ هزار نفر در شهرستان‌های استان تهران هستند.yjc
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: