کد خبر: ۲۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۵ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 30
با رد ادعای فعالیت بدون مجوز بیمه آتیه سازان حافظ اعلام شد؛
شفا آنلاين-مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ شنیده‌های اخیر مبنی بر فعالیت غیرقانونی و بدون مجوز این شرکت را بی‌پایه و اساس خواند و تصریح کرد: آتیه سازان حافظ یک شرکت دولتی است که مصوبات هیئت وزیران، دیوان محاسبات کشور و معاونت حقوقی و مجلس بر دولتی بودن آن صحه گذاشته‌اند، بر این اساس آتیه سازان جزو سازمانهای دولتی و به عنوان کارگزار سازمان بیمه سلامت تعریف شده است.

به گزارش شفا آنلاين،دکتر افشین مقصودی با اشاره به اینکه اخیرا اظهاراتی مبنی بر غیرقانونی بودن شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به گوش می‌رسد که بی اساس و بی‌پایه است گفت: متاسفانه صحبت‌هایی از این دست که بیمه آتیه سازان حافظ از بیمه مرکزی مجوز ندارد و بیمه اتکایی ندارد، پس از عقد قرارداد بیمه تکمیلی فرهنگیان مطرح شده است.

وی ادامه داد: عده‌ای در بازار رقابت دست به این کار می‌زنند که پسندیده نیست. این در حالی است که ما نمی‌توانیم زیرمجموعه بیمه مرکزی باشیم. بیمه مرکزی متعلق به وزارت اقتصاد است، ولی ما بیمه تجاری نیستیم و در راستای ارائه خدمات درمانی تحت نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی فعالیت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ با اشاره به اساسنامه سازمان بیمه سلامت که در مرداد سال 91 ابلاغ شد، گفت: این اساسنامه بسیار محکمی است و تایید مجلس، شورای نگهبان و دولت را دارد. طبق این اساسنامه شرکت آتیه سازان حافظ زیر نظر سازمان بیمه سلامت فعالیت می‌کند. همچنین انجام بیمه پایه و مکمل، نظارت برانجام بیمه تکمیلی و گرفتن حق بیمه تکمیلی بر عهده سازمان بیمه سلامت گذاشته شده است.

مقصودی ادامه داد: آتیه سازان حافظ شرکتی دولتی است که مصوبات هیئت وزیران، دیوان محاسبات کشور و معاونت حقوقی و مجلس بر دولتی بودن آن صحه گذاشته‌اند. بر این اساس این شرکت جزو سازمانهای دولتی و به عنوان کارگزار سازمان بیمه سلامت تعریف شده است.

وی تاکید کرد:‌ 13 سال است که مشغول ارائه خدمت هستیم و در این مدت هم هیچ اتفاق ناخوشایندی برای بیمه شدگان ما اتفاق نیفتاده است و رو به پیشرفت حرکت می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت بیمه آتیه سازان حافظ در بخش دیگری از سخنانش و در پاسخ به پرسش ایسنا درباره زمان عقد قرارداد جدید با سازمان بازنشستگی کشوری اظهار کرد:‌ مناقصه بیمه تکمیلی سازمان بازنشستگی کشوری در همین روزها اعلام خواهد شد و ما نیز در این مناقصه شرکت می‌کنیم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: