کد خبر: ۲۳۴۷۳۲
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 16
آبلیمو، میکروب وبا و اسهال خونی را می‌کشد. ضد کم‌خونی و رقیق‌کننده خون است. آبلیمو، ضددرد، ضدتیفوس، ضدسرخک، ضدآبله مرغان، مخملک، ضدترشی معده و سنگ‌های کبدی است
شفاآنلاین>سلامت>برخی از موادغذایی در بین انبوه غذاهای دیگر خواص مفید داشته و برای تقویت سیستم‌ایمنی فوق‌العاده هستند. 

به گزارش شفاآنلاین،در ادامه به مواد غذایی مفید اشاره می‌کنیم:

گوشت شترمرغ

گوشت ‌شترمرغ در مقایسه با گوشت مرغ و گاو، از كلسترول و چربی <Fat>كمتری برخوردار است در حالی كه پروتئینی درحد مطلوب، رنگی قرمز و طعمی ‌شبیه گوشت گوساله دارد.مواد معدنی گوشت شترمرغ در حد مناسبی ارزیابی می‌شود، به طوری كه در آنالیز آن كلسیم و آهن به مقدار لازم و مطلوب وجود دارد.

ماست

ماست یک فرآورده لبنی تخمیری است و در هرم غذایی، در گروه شیر و لبنیات جای دارد و یک واحد مصرفی آن معادل یک لیوان است. ماست نیز مانند بقیه همگروه‌های خود منبع بسیار خوب کلسیم، فسفر، ویتامین‌های گروه B مانند ریبوفلاوین، اسید پانتوتنیک و روی است. جالب است بدانید که یک لیوان آن حدود 450 میلی‌گرم کلسیم و1/5 میلی ‌گرم روی دارد.

ماهی

تقریبا تمامی ‌مردم درباره خواص ماهی در جلوگیری از بیماری‌های قلبی، سرطان ورم مفاصل و دیگر بیماری‌ها اطلاع دارند، به‌طوری‌که ماهی تقویت‌كننده‌ قلب است، چرا که ماهی به‌خاطر داشتن عنصر امگا 3 اسید چرب که فاكتورهای قوی ضدلخته شدن خون هستند سبب كاهش تشكیل لخته و در نتیجه جلوگیری از سكته‌مغزی می‌شود.

لیموترش

آبلیمو، میکروب وبا و اسهال خونی را می‌کشد. ضد کم‌خونی و رقیق‌کننده خون است. آبلیمو، ضددرد، ضدتیفوس، ضدسرخک، ضدآبله مرغان، مخملک، ضدترشی معده و سنگ‌های کبدی است. صفرابر است، آبلیمو، ضدخون دماغ، مانع طاس‌شدن سر و امراض قلبی بوده و نور چشم را زیاد می‌کند.آرمان 
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: