کد خبر: ۲۳۳۸۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰:۱۵ - ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - 2019June 04
ودجه سازمان برنامه را دولت مشخص می‌کند،در کمیسیون مجلس بررسی و در صحن مجلس اعلام می‌شود، این بودجه در نهایت به دولت اعلام می‌شود تا بودجه هر صنف مقرر شود، در این بین بودجه مربوط به شهریه نیز مشخص و بخشی از اعتبارات در صندوق رفاه ایجاد می‌شود
شفاآنلاین>اجتماعی> قنبری گفت: برای پرداخت وام به دانشجویان مناطق سیل‌زده برنامه‌‌های ویژه‌ای داریم.

به گزارش شفاآنلاین، عباس قنبری معاون صندوق رفاه دانشجویان  اظهار کرد: بودجه سازمان برنامه را دولت مشخص می‌کند،در کمیسیون مجلس بررسی و در صحن مجلس اعلام می‌شود، این بودجه در نهایت به دولت اعلام می‌شود تا بودجه هر صنف مقرر شود، در این بین بودجه مربوط به شهریه نیز مشخص و بخشی از اعتبارات در صندوق رفاه ایجاد می‌شود.

معاون صندوق رفاه دانشجویان بیان کرد: بحث بودجه در هیئت امنا مشخص می‌شود و مبلغ هر وام(Loan) باید در آنجا مصوب شود؛ افراد روشندل برابر با مقررات قانون وام می‌گیرند.

برای وام به سیل زده‌ها برنامه‌ داریم

قنبری ادامه داد: صندوق رفاه دانشجویان ۲۱ نوع وام در سه حوزه مسکن، ضروری و تحصیلی وام می‌دهد؛ برای وام به سیل زده‌ها برنامه‌ای داریم که با هماهنگی استانداری، برنامه‌هایی برای دانشجو‌های خسارت دیده تدارک داده‌ایم، در همین راستا وضعیت دانشجو را بررسی می‌کنیم و با توجه به میزان خسارت به او وام می‌دهیم.

وی افزود:  در حال جمع آوری اطلاعات هستیم تا بدانیم چه کسانی دانشجوی(student) خوابگاهی و چه کسانی دانشجوی مقیم بوده‌اند و در نهایت مشخص کنیم که چه میزان خسارت متوجه  آنان شده ؛ ممکن است  سیل به برخی افراد تلفات جانی و برخی خسارات مالی تحمیل کرده باشد که باید آن را مشخص می‌کنیم.

وام دانشجویان روشندل در اولویت صندوق رفاه

معاون صندوق رفاه دانشجویان یادآوری کرد: در کل باید گفت پرداخت  وام به دانشجویان روشندل و کسانی که شرایط خاص دارند و بهزیستی آن‌ها را معرفی کرده، در اولویت کار صندوق قرار دارد و سقفی که برای آن‌ها در نظر گرفته‌ایم ۲ میلیون تومان است.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: