کد خبر: ۲۳۲۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 19
از چهار سال پیش که بنیاد بیماری‌های نادر اقدام به راه‌اندازی کلینیک و آزمایشگاه مخصوص برای بیماران نادر کرد تا بتواند به آنها خدمات رایگان ارائه دهد، طرح نسخه‌های شفابخش رمضان نیز با ایده مرحوم دکتر علی داوودیان برنامه‌ریزی ش

شفا آنلاین>اجتماعی>طرح نسخه‌های شفابخش بنیاد بیماری‌های نادر با هدف ویزیت رایگان افراد و شناسایی و پوشش بیماران نادر، از ۲۹ اردیبهشت تا دوم خردادماه در صحن امامزاده صالح (ع) اجرا می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین:شکیبا پردل -  معاون امور فرهنگی و روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر با بیان این که این طرح چهارمین سال حیات خود را می‌گذراند، گفت: از چهار سال پیش که بنیاد بیماری‌های نادر اقدام به راه‌اندازی کلینیک و آزمایشگاه مخصوص برای بیماران نادر <Rare patients>کرد تا بتواند به آنها خدمات رایگان ارائه دهد، طرح نسخه‌های شفابخش رمضان نیز با ایده مرحوم دکتر علی داوودیان برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: این طرح که با همکاری تولیت امام زاده صالح (ع) برگزار می‌شود، حدود پنج تا ۱۰ روز از ماه مبارک رمضان با همکاری پزشکان نیکوکار اقدام به معاینه رایگان بیماران می‌کند.

پردل هدف اصلی این طرح را شناسایی و تحت پوشش قرار دادن بیماران نادر معرفی کرد و گفت: اگر در معاینه‌هایی که صورت می‌گیرد، بیمار نادری شناسایی شود، توسط پزشکان ما به پزشک متخصص معرفی شده و با عضویت در بنیاد می‌تواند از خدمات رایگان بهره‌مند شود.

وی در پایان در مورد همکاری پزشکان با این طرح گفت: متخصصین قلب، مغز و اعصاب، کودکان، پوست و مو، داخلی و... و. در قالب این طرح با بنیاد همکاری می‌کنند. برخی از پزشکان از داخل مجموعه و برخی دیگر از طریق فراخوان بنیاد با طرح آشنا شده و اعلام همکاری کرده‌اند.ایسنا
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: