کد خبر: ۲۳۲۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - 2019May 19
دکتر عبده زاده حتی این موضوع را در زمان ریاست دکتر اصغری هم مطرح کرده و صادقانه بحث سهام داری در صنایع را بیان کرده بود. البته هنوز با استعفای وی موافقت نشده است و احتمال همکاری با دکتر عبده زاده در سازمان غذا و دارو وجود دارد و ادامه همکاری منتفی نیست
 شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت درباره ماجرای دکتر عبده زاده که در سمت مدیرکلی دارو سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کرد، گفت: دکتر عبده زاده جزء افرادی نبود که در این زمینه (ماجرای رانت و امضاهای طلایی در سازمان غذا و دارو) ایجاد مشکل کند و فردی بسیار بی‌حاشیه است، اما چون در بخش خصوصی سهام داشت و قرار بر این بوده که افراد شاغل در سازمان غذا و دارو<medicine>، در بخش خصوصی سهام دار نباشند، خودش ترجیح داد که دست ما را برای تصمیم گیری باز بگذارد تا انتخاب کنیم.

به گزارش شفاآنلاین،نمکی ادامه داد: دکتر عبده زاده حتی این موضوع را در زمان ریاست دکتر اصغری هم مطرح کرده و صادقانه بحث سهام داری در صنایع را بیان کرده بود. البته هنوز با استعفای وی موافقت <Agreement>نشده است و احتمال همکاری با دکتر عبده زاده در سازمان غذا و دارو وجود دارد و ادامه همکاری منتفی نیست.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: