کد خبر: ۲۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۱ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - 2014May 24
شفاآنلاین-معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی گفت: مهدهای کودک در ۶ ماهه نخست سال، حق افزایش شهریه ندارند.

به گزارش شفا آنلاین،محمد نفریه  در پاسخ به پرسشی درباره تخلف مهدهای کودک در افزایش شهریه همزمان با ابتدای سال، اظهار داشت: افزایش شهریه مهدهای کودک فقط در ابتدای مهر هر سال قانونی است و والدین می‌توانند هرگونه تخلف، اعم از افزایش غیرقانونی شهریه یا موارد دیگر را از طریق ارسال  پیامک به شماره  30008530 گزارش دهند.

وی ادامه داد: در صورت دریافت گزارش، بازرسان سازمان به مهدهای کودک مربوطه سرکشی کرده و اقدامات لازم از تذکر شفاهی تا تعطیلی موقت 6 ماهه درباره آن‌ها انجام خواهد شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی همچنین گفت: افزایش شهریه مهدهای کودک برای سال جاری هنوز مشخص نشده و این روند اقدامی مشترک بین سازمان بهزیستی و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان است و با تشکیل جلسات استانی، حداکثر به اندازه تورم سال قبل خواهد بود.

نفریه افزود: امسال برای سومین سال متوالی است که افزایش شهریه مهدهای کودک، به صورت منظم قبل از مهرماه اعلام می‌شود و به صورت اهرم فشاری در دست سازمان بهزیستی بوده و مجوز تعطیلی مهدکودک متخلف به هر استان داده شده است؛ لذا اگر مجموعه‌ای بعد از تذکرات متعدد همچنان به تخلفات خود ادامه دهد ممکن است به صورت کلی لغو مجوز و تعطیل شود.

وی خاطرنشان کرد: بازرسی‌های سازمان بهزیستی از مهدهای کودک به صورت استانی انجام می‌شود و سال گذشته درباره افزایش شهریه، هر یک از مهدها حداقل یک بار بازرسی شده‌اند.

برچسب ها: مهد کودک ، سال ، شهریه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: